wyszukanych pozycji: 5
![]() |
Viennese Story
ISBN: 9781588202598 / Angielski / Miękka / 2000 / 216 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) A middle age lady and a young Mormon missionary fall in love, but their happiness doesn't last long, as things get complicated when Zsolt and Csaba, refugees from Hungary, enter the picture.
A middle age lady and a young Mormon missionary fall in love, but their happiness doesn't last long, as things get complicated when Zsolt and Csaba, r...
|
cena:
66,34 |
![]() |
High Tea in Aswan
ISBN: 9781728344447 / Angielski / Miękka / 2020 / 186 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
55,99 |
![]() |
The Spirit of Palm Springs
ISBN: 9781420821024 / Angielski / Miękka / 2005 / 300 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
88,22 |
![]() |
Baghdad Blues
ISBN: 9781508454274 / Angielski / Miękka / 2015 / 150 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
31,97 |
![]() |
New Solutions in Online Qualitative Research
ISBN: 9786206793397 / Angielski / Miękka / 164 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) The aim of our book is to provide an insight into the changes in the field of qualitative marketing research, i.e., the continuous growing significance of online methods. In the book, we first present the drivers of change, i.e., the technological trends that have the greatest impact on this process. We also present in detail novel online qualitative research methods that are a response to the technological challenges, as well as tools that are a great help in planning, conducting and analyzing the results of this type of research.
The aim of our book is to provide an insight into the changes in the field of qualitative marketing research, i.e., the continuous growing significanc...
|
cena:
322,36 |