• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Kenneth Roman » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 3

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 How to Advertise: Building Brands and Businesses in the New Marketing World (Completely Revised and Updated New Edition) Roman, Kenneth 9780312340216
How to Advertise: Building Brands and Businesses in the New Marketing World (Completely Revised and Updated New Edition)

ISBN: 9780312340216 / Angielski / Miękka / 2005 / 288 str.

ISBN: 9780312340216/Angielski/Miękka/2005/288 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Kenneth Roman; Jane Maas

The classic guide to effective advertising--updated with new chapters on generating creative ideas, integrated communications, internet advertising, and the digital world, plus more than 200 fresh advertising examples and case histories.

A comprehensive tool for advertisers, agencies, and students, How to Advertise is a complete, practical guide to what works in advertising, what doesn't--and why.

The first section covers what to say and where to say it, including updated chapters on brands and strategies, research, campaigns, media strategies and tactics, and target...

The classic guide to effective advertising--updated with new chapters on generating creative ideas, integrated communications, internet advertising...

cena: 87,38

 The King of Madison Avenue: David Ogilvy and the Making of Modern Advertising Kenneth Roman 9780230100367
The King of Madison Avenue: David Ogilvy and the Making of Modern Advertising

ISBN: 9780230100367 / Angielski / Miękka / 2010 / 304 str.

ISBN: 9780230100367/Angielski/Miękka/2010/304 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Kenneth Roman

From the former CEO of Ogilvy & Mather, the first biography of advertising maverick David Ogilvy

Famous for his colorful personality and formidable intellect, David Ogilvy left an indelible mark on the advertising world, transforming it into a dynamic industry full of passionate, creative individuals. This first-ever biography traces Ogilvy's remarkable life, from his short-lived college education and undercover work during World War II to his many successful years in New York advertising. Ogilvy's fascinating life and career make for an intriguing study from both a...

From the former CEO of Ogilvy & Mather, the first biography of advertising maverick David Ogilvy

Famous for his colorful personality a...

cena: 83,58

 Writing That Works, 3rd Edition: How to Communicate Effectively in Business Kenneth Roman Joel Raphaelson Joel Raphaelson 9780060956431
Writing That Works, 3rd Edition: How to Communicate Effectively in Business

ISBN: 9780060956431 / Angielski / Miękka / 2000 / 208 str.

ISBN: 9780060956431/Angielski/Miękka/2000/208 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Kenneth Roman; Joel Raphaelson; Joel Raphaelson
Writing That Works will help you say what you want to say, with less difficulty and more confidence. Now in its third edition, this completely updated classic has been expanded to included all new advice on e-mail and the e-writing world, plus a fresh point of view on political correctness.

With dozens of examples, many of them new, and useful tips for writing as well as faster on a computer, Writing That Works will show you how to improve anything you write:

  • Presentations that move ideas and action
  • Memos and letters that get things done
  • Plans...
Writing That Works will help you say what you want to say, with less difficulty and more confidence. Now in its third edition, this completel...
cena: 72,18


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia