• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Kelli S Burns » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Attitude Toward the Online Advertising Format: A Reexamination of the Attitude Toward the Ad Model in an Online Advertising Context Kelli Burns 9780530001463
Attitude Toward the Online Advertising Format: A Reexamination of the Attitude Toward the Ad Model in an Online Advertising Context

ISBN: 9780530001463 / Angielski / Miękka / 2018 / 286 str.

ISBN: 9780530001463/Angielski/Miękka/2018/286 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Kelli Burns
cena: 280,97

 Attitude Toward the Online Advertising Format: A Reexamination of the Attitude Toward the Ad Model in an Online Advertising Context Kelli Burns 9780530001470
Attitude Toward the Online Advertising Format: A Reexamination of the Attitude Toward the Ad Model in an Online Advertising Context

ISBN: 9780530001470 / Angielski / Twarda / 2018 / 286 str.

ISBN: 9780530001470/Angielski/Twarda/2018/286 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Kelli Burns
cena: 395,91

 Social Media: A Reference Handbook Kelli S. Burns 9781440843556
Social Media: A Reference Handbook

ISBN: 9781440843556 / Angielski / Twarda / 2017 / 398 str.

ISBN: 9781440843556/Angielski/Twarda/2017/398 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Kelli S. Burns

Social media is an integral part of people's lives. More than half of the world's 2.4 billion Internet users sign in to a social network regularly--a figure that continues to grow. More than half of online adults now use two or more social media sites; 71 percent of Internet users are on Facebook. This book surveys the history of social media, addresses the power of social media for positive change, describes the problems and controversies social media have caused, and suggests potential solutions to these issues.

Geared toward students and general readers, this accessibly...

Social media is an integral part of people's lives. More than half of the world's 2.4 billion Internet users sign in to a social network regularly-...

cena: 260,79

 Celeb 2.0: How Social Media Foster Our Fascination with Popular Culture Burns, Kelli S. 9780313356889
Celeb 2.0: How Social Media Foster Our Fascination with Popular Culture

ISBN: 9780313356889 / Angielski / Twarda / 2009 / 212 str.

ISBN: 9780313356889/Angielski/Twarda/2009/212 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Kelli S. Burns

With Ashton Kutcher's record-breaking "tweeting" more famous than his films, and Perez Hilton actually getting more attention than Paris, the actress often covered in his blog, the worlds of celebrity celebration and online social networking are pushing the public's crush on the famous and infamous into overdrive. Celeb 2.0: How Social Media Foster Our Fascination with Popular Culture explores this phenomenon.

Celeb 2.0 looks at how blogs, video sharing sites, user-news sites, social networks, and message boards are fueling America's already voracious consumption...

With Ashton Kutcher's record-breaking "tweeting" more famous than his films, and Perez Hilton actually getting more attention than Paris, the actre...

cena: 204,54

 Research Perspectives on Social Media Influencers and Their Followers Brandi Watkins Kelli S. Burns Joanna Boudreaux 9781793613646
Research Perspectives on Social Media Influencers and Their Followers

ISBN: 9781793613646 / Angielski / Twarda / 2021 / 248 str.

ISBN: 9781793613646/Angielski/Twarda/2021/248 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Brandi Watkins; Kelli S. Burns; Joanna Boudreaux
cena: 437,21


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia