• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Keith Kenney » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Philosophy for Multisensory Communication and Media Keith Kenney 9781433122064
Philosophy for Multisensory Communication and Media

ISBN: 9781433122064 / Angielski / Twarda / 2016 / 250 str.

ISBN: 9781433122064/Angielski/Twarda/2016/250 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Keith Kenney

Multisensory media - hybrid media that engage more than the auditory and visual senses - is beginning to change the way that we communicate. While hardware and software for capturing and emitting different types of sensory data are still being developed, this book lays a theoretical foundation for their use. Drawing upon the ideas of philosophers who write about sensory perception as well as each of the senses, Keith Kenney explains the issues that communication and media scholars will need to investigate as we begin to exchange haptic, olfactory, and even gustatory messages.

...

Multisensory media - hybrid media that engage more than the auditory and visual senses - is beginning to change the way that we communicate. While ...

cena: 544,02

 Philosophy for Multisensory Communication and Media Keith Kenney 9781433122057
Philosophy for Multisensory Communication and Media

ISBN: 9781433122057 / Angielski / Miękka / 2016 / 250 str.

ISBN: 9781433122057/Angielski/Miękka/2016/250 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Keith Kenney

Multisensory media - hybrid media that engage more than the auditory and visual senses - is beginning to change the way that we communicate. While hardware and software for capturing and emitting different types of sensory data are still being developed, this book lays a theoretical foundation for their use. Drawing upon the ideas of philosophers who write about sensory perception as well as each of the senses, Keith Kenney explains the issues that communication and media scholars will need to investigate as we begin to exchange haptic, olfactory, and even gustatory messages.

...

Multisensory media - hybrid media that engage more than the auditory and visual senses - is beginning to change the way that we communicate. While ...

cena: 305,11

 Visual Communication Research Designs Kenney Keith 9780415988698
Visual Communication Research Designs

ISBN: 9780415988698 / Angielski / Twarda / 2008 / 312 str.

ISBN: 9780415988698/Angielski/Twarda/2008/312 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Kenney Keith
Providing a step-by-step guide for designing research involving visuals relevant to communications media, this volume explains the process from conceptualisation to research questions, instrumentation, analysis, and reliability and validity checks.
Providing a step-by-step guide for designing research involving visuals relevant to communications media, this volume explains the process from concep...
cena: 702,94

 Visual Communication Research Designs Kenney Keith 9780415988704
Visual Communication Research Designs

ISBN: 9780415988704 / Angielski / Miękka / 2008 / 312 str.

ISBN: 9780415988704/Angielski/Miękka/2008/312 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Kenney Keith
Visual Communication Research Designs provides a step-by-step guide for designing research involving visuals relevant to communications media. This volume explains the process from conceptualization to research questions, instrumentation, analysis, and reliability and validity checks. It also addresses the lack of sufficient methods to answer theoretical questions attending visual communication.
Visual Communication Research Designs provides a step-by-step guide for designing research involving visuals relevant to communications media. This vo...
cena: 256,88


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia