wyszukanych pozycji: 13
Contemporary Approaches of the Scientific Theory of Place Marketing: Place Branding in Globalized Conditions & Economic Crisis
ISBN: 9781629482026 / Angielski / Miękka / 2014 / 74 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych. |
|
cena:
363,04 zł |
Strategic Innovative Marketing: 4th IC-Sim, Mykonos, Greece 2015
ISBN: 9783319816197 / Angielski / Miękka / 2018 / 764 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 20 dni roboczych. |
|
cena:
769,29 zł |
Strategic Innovative Marketing and Tourism: 7th Icsimat, Athenian Riviera, Greece, 2018
ISBN: 9783030124526 / Angielski / Twarda / 2019 / 1330 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 20 dni roboczych. |
|
cena:
769,29 zł |
Strategic Innovative Marketing: 5th IC-Sim, Athens, Greece 2016
ISBN: 9783319562872 / Angielski / Twarda / 2017 / 556 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 20 dni roboczych. |
|
cena:
384,63 zł |
Strategic Innovative Marketing: 5th IC-Sim, Athens, Greece 2016
ISBN: 9783319858777 / Angielski / Miękka / 2018 / 556 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 20 dni roboczych. |
|
cena:
384,63 zł |
Strategic Innovative Marketing and Tourism: 8th Icsimat, Northern Aegean, Greece, 2019
ISBN: 9783030361259 / Angielski / Twarda / 2020 / 1105 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 20 dni roboczych. |
|
cena:
1269,37 zł |
Strategic Innovative Marketing: 4th IC-Sim, Mykonos, Greece 2015
ISBN: 9783319338637 / Angielski / Twarda / 2016 / 764 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 20 dni roboczych. This book presents the latest on the theoretical approach of the contemporary issues evolved in strategic marketing and the integration of theory and practice. It seeks to make advancements in the discipline by promoting strategic research and innovative activities in marketing. The book highlights the use of data analytics, intelligence and knowledge-based systems in this area. In the era of knowledge-based economy, marketing has a lot to gain from collecting and analyzing data associated with customers, business processes, market economics or even data related to social activities. The... This book presents the latest on the theoretical approach of the contemporary issues evolved in strategic marketing and the integration of theory a... |
|
cena:
769,29 zł |
Entrepreneurial Development and Innovation in Family Businesses and SMEs
ISBN: 9781799836483 / Angielski / Twarda / 2020 / 300 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
1390,91 zł |
Entrepreneurial Development and Innovation in Family Businesses and SMEs
ISBN: 9781799836490 / Angielski / Miękka / 2020 / 340 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
1072,17 zł |
Strategic Innovative Marketing and Tourism: 8th Icsimat, Northern Aegean, Greece, 2019
ISBN: 9783030361280 / Angielski / Miękka / 2021 / 1105 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 20 dni roboczych. |
|
cena:
1269,37 zł |
Strategic Innovative Marketing and Tourism: 7th Icsimat, Athenian Riviera, Greece, 2018
ISBN: 9783030124557 / Angielski / Miękka / 2020 / 1330 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 20 dni roboczych. |
|
cena:
769,29 zł |
Strategic Innovative Marketing and Tourism in the Covid-19 Era: 9th Icsimat Conference 2020
ISBN: 9783030661533 / Angielski / Miękka / 2021 / 240 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 20 dni roboczych. |
|
cena:
653,90 zł |
Strategic Innovative Marketing and Tourism: Current Trends and Future Outlook - 10th Icsimat, Ionian Islands, Greece, 2023
ISBN: 9783031510373 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 20 dni roboczych. |
|
cena:
192,30 zł |