• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Innovative Marketing and Tourism in the Covid-19 Era: 9th Icsimat Conference 2020 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Innovative Marketing and Tourism in the Covid-19 Era: 9th Icsimat Conference 2020

ISBN-13: 9783030661533 / Angielski / Miękka / 2021 / 240 str.

Androniki Kavoura; Stephen J. Havlovic; Natalya Totskaya
Strategic Innovative Marketing and Tourism in the Covid-19 Era: 9th Icsimat Conference 2020 Androniki Kavoura Stephen J. Havlovic Natalya Totskaya 9783030661533 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Innovative Marketing and Tourism in the Covid-19 Era: 9th Icsimat Conference 2020

ISBN-13: 9783030661533 / Angielski / Miękka / 2021 / 240 str.

Androniki Kavoura; Stephen J. Havlovic; Natalya Totskaya
cena 685,93
(netto: 653,27 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 655,41
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - General
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Springer Proceedings in Business and Economics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030661533
Rok wydania:
2021
Wydanie:
2021
Numer serii:
000474980
Ilość stron:
240
Waga:
0.37 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.4
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

​Androniki Kavoura is a Professor of Marketing Communication at the Department of Business Administration, University of West Attica, Greece. She has published in the International Journal of Mobile Computing and Multimedia Communications, International Journal of Web-Based Communities, EuroMed Journal of Business, Library Review, International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, Journal of Vacation Marketing, Tourism Culture & Communication; and Tourism. She is also a conference chair of the International Conference on Strategic Innovative Marketing and Tourism.

Stephen J. Havlovic is a Professor of Human Resource Management & Labour Studies at Laurentian University (Sudbury, Canada). Prior positions include Dean, Faculty of Management at Laurentian; Provost, Alfred State; Dean, SUNYIT School of Management; Professor, University of Wisconsin – Whitewater; and Associate Professor, Simon Fraser University. He received the “Canada Trust Distinguished Teacher Award” while at Simon Fraser. He is a member of the EPAS Committee of EFMD.

Natalya Totskaya is an Associate Professor at the Faculty of Management, Laurentian University (Sudbury, Canada).  She has extensive professional and academic experience in Russia, where she obtained her Ph.D. in Economics.  She participated in the Junior Faculty Development Program offered by the US Department of State, and she was a fellow in the Summer Research Laboratory on Russia, Eastern Europe, and Eurasia at the University of Illinois at Urbana-Champaign. She teaches Strategic Management and Global Management at the undergraduate and graduate levels. 

This book presents the latest findings of researchers from around the globe who presented their work at the 9th International Conference on Strategic Innovative Marketing and Tourism in the Covid-19 era. It provides up-to-date information and discusses current trends, issues, and debates, as well as theoretical and practical research, on strategic innovative marketing and tourism and applications from social media. Topics covered include social media in marketing and tourism hospitality, and strategic tools and techniques developed and implemented by some of the world’s leading research labs. In addition, the book brings together work from academia and industry.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia