wyszukanych pozycji: 6
Promoting Monopoly: AT&T and the Politics of Public Relations, 1876-1941
ISBN: 9781433147333 / Angielski / Twarda / 2020 / 234 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
625,99 zł |
Organizational Listening for Strategic Communication: Building Theory and Practice
ISBN: 9781032227160 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
208,23 zł |
Organizational Listening for Strategic Communication: Building Theory and Practice
ISBN: 9781032227153 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. Embracing listening as a useful tool for strengthening organization-publics and organization-employee relationships, this book offers theoretical and practical insights for listening across myriad strategic communication contexts.
Embracing listening as a useful tool for strengthening organization-publics and organization-employee relationships, this book offers theoretical and ...
|
|
cena:
702,94 zł |
PR Women with Influence: Breaking Through the Ethical and Leadership Challenges
ISBN: 9781433165146 / Angielski / Twarda / 2020 / 220 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
625,99 zł |
The Routledge Companion to Public Relations
ISBN: 9780367654641 / Angielski / Twarda / 2022 / 472 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
1015,36 zł |
The Routledge Companion to Public Relations
ISBN: 9780367675387 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
229,06 zł |