• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Kaswengi, Joseph » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Le Capital Marque Kaswengi Joseph 9783838178981
Le Capital Marque

ISBN: 9783838178981 / Francuski / Miękka / 2018 / 492 str.

ISBN: 9783838178981/Francuski/Miękka/2018/492 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Kaswengi Joseph
De maniA]re gA(c)nA(c)rale, la qualitA(c) d'un circuit de distribution peut-elle influencer le capital d'une marque ? Plusieurs recherches ont A(c)tA(c) publiA(c)es sur les dA(c)terminants du capital marque. Cependant, la distribution a A(c)tA(c) peu A(c)tudiA(c)e. De plus, l'image du point de vente est considA(c)rA(c)e comme un concept global alors que la majoritA(c) des recherches affirme qu'elle est un construit multidimensionnel. Nous A(c)laborons un modA]le factoriel dynamique en utilisant les donnA(c)es de panel sur 4500 mA(c)nages et 12 magasins en France. Les rA(c)sultats montrent que...
De maniA]re gA(c)nA(c)rale, la qualitA(c) d'un circuit de distribution peut-elle influencer le capital d'une marque ? Plusieurs recherches ont A(c)tA(...
cena: 439,38 zł

 Brand, Label, and Product Intelligence: Second International Conference, Cobli 2021 Kaswengi, Joseph 9783030958084
Brand, Label, and Product Intelligence: Second International Conference, Cobli 2021

ISBN: 9783030958084 / Angielski / Twarda / 2022 / 270 str.

ISBN: 9783030958084/Angielski/Twarda/2022/270 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
This book contains the latest and most up-to-date research results from the fields of brands, labels and product, presented at the international colloquium COBLI 2021, held in Orleans, France. 
It covers a wide range of topics from the fields of economics, psychology, information technology and social sciences. In particular, the book deals with various areas of application such as consumer behavior in the omnichannel, the influence of the coronavirus pandemic on attitudes and customer behavior, franchising, origin labelling, transparency in the agri-food industry, tourism and the...
This book contains the latest and most up-to-date research results from the fields of brands, labels and product, presented at the international collo...
cena: 685,93 zł

 Branding and Labeling in the Digital and Artificial Intelligence Era Joseph Kaswengi   9781536174991
Branding and Labeling in the Digital and Artificial Intelligence Era

ISBN: 9781536174991

ISBN: 9781536174991

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Joseph Kaswengi
This book presents the current researches in the area of branding and labeling. It covers a wide range of topics including brands, labels, marketing, econometrics, psychology, finance, health, economics, sociology, information, culture, heritage, retailing, etc. It addresses various areas of applications such as consumer behavior in online advertising, franchising, mobile money market, origin label and agri-food, hospitality industry, packaging transparency and decisions. The present book contributions use quantitative and qualitative methods such as experiments, case study, questionnaire,...
This book presents the current researches in the area of branding and labeling. It covers a wide range of topics including brands, labels, marketing, ...
cena: 436,38 zł

 In Times of Crisis: Perspectives and Challenges of  the 21st Century Mbaye Fall Diallo, Joseph Kaswengi 9781536135121
In Times of Crisis: Perspectives and Challenges of the 21st Century

ISBN: 9781536135121 / Angielski / Miękka / 2018 / 160 str.

ISBN: 9781536135121/Angielski/Miękka/2018/160 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Mbaye Fall Diallo;Joseph Kaswengi
cena: 595,55 zł

 Brand, Label, and Product Intelligence: Second International Conference, COBLI 2021 Joseph Kaswengi Aurore Ingarao 9783030958114
Brand, Label, and Product Intelligence: Second International Conference, COBLI 2021

ISBN: 9783030958114 / Angielski

ISBN: 9783030958114/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Joseph Kaswengi; Aurore Ingarao
This book contains the latest and most up-to-date research results from the fields of brands, labels and product, presented at the international colloquium COBLI 2021, held in Orleans, France.It covers a wide range of topics from the fields of economics, psychology, information technology and social sciences. In particular, the book deals with various areas of application such as consumer behavior in the omnichannel, the influence of the coronavirus pandemic on attitudes and customer behavior, franchising, origin labelling, transparency in the agri-food industry, tourism and the triptych of...
This book contains the latest and most up-to-date research results from the fields of brands, labels and product, presented at the international collo...
cena: 685,93 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia