wyszukanych pozycji: 4
Brand Metrics: Measuring Brand Efficacy Along the Customer Journey
ISBN: 9780367765033 / Angielski / Twarda / 2021 / 142 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
773,57 zł |
Brand Metrics: Measuring Brand Efficacy Along the Customer Journey
ISBN: 9780367765040 / Angielski / Miękka / 2021 / 142 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
216,54 zł |
Reklama
ISBN: 9788320818581 / Polski / Miękka / 2010 / 200 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. W drugim wydaniu, Autor:
- wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama - uczy, jak przygotować strategię reklamy - pomaga wykorzystać media w reklamie - opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy W drugim wydaniu, Autor:
- wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama - uczy, jak przygotować strategię reklamy - pomaga wykorzystać me... |
|
cena:
44,90 zł |
Marka modowa
ISBN: 9788320823141 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2018 / 224 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie...
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób ory...
|
|
cena:
59,90 zł |