wyszukanych pozycji: 3
Marketing 6.0
ISBN: 9783593519920 / Niemiecki / Twarda / 224 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. Markenschuhe für den eigenen Videospielavatar, Augmented Reality im Wohnzimmer zur Planung des nächsten Möbelkaufs: Im Metamarketing werden traditionelle und digitale Marketingtechniken verbunden, um eine interaktive und immersive Kundenerfahrung zu schaffen. Marketing-Großmeister Philip Kotler beschreibt zusammen mit Hermawan Kartajaya und Iwan Setiawan, wie Unternehmen und Marketeers erfolgreich ins Marketing 6.0 starten.Erfahren Sie anhand von praxiserprobten Strategien und Fallbeispielen von bekannten Marken wie Sie:- die jungen Zielgruppen Gen Z und Gen Alpha ansprechen.- den Wert...
Markenschuhe für den eigenen Videospielavatar, Augmented Reality im Wohnzimmer zur Planung des nächsten Möbelkaufs: Im Metamarketing werden traditi...
|
|
cena:
201,43 zł |
Marketing 5.0. Technologie Next Tech
ISBN: 9788382310832 / Polski / miękka ze skrzydełkami / 236 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 1-3 dni roboczych. Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.
Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości... Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Se...
|
|
46,90 zł |
Marketing 6.0 Przyszłość jest immersyjna
ISBN: 9788382314960 / Polski / miękka ze skrzydełkami / 256 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 1-3 dni roboczych. Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy
Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając postać interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego. Philip Kotler̶słynny propagator „czterech P marketingu”, oraz jego współpracownicy – Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan tłumaczą, jak wykorzystać technologię, aby zaspokoić potrzeby klientów oraz mieć wpływ na zmieniającą się branżę. Tym samym... Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy
Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste poł... |
|
65,70 zł |