wyszukanych pozycji: 16
![]() |
Sustainable Urban Architecture: Select Proceedings of Value 2020
ISBN: 9789811595875 / Angielski / Miękka / 2022 Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) This book presents select proceedings of the International Conference on Visionary Action towards Liveable Urban Environments (VALUE 2020). Various topics covered in this book include context responsive architecture, green architecture, energy efficient buildings, energy conservation, inclusive spatial environments, security in buildings and cities, green/smart/ intelligent architecture, sustainable mobility and smart communities. This book will be a valuable reference for students, researchers, and professionals interested in built environment and allied fields. This book presents select proceedings of the International Conference on Visionary Action towards Liveable Urban Environments (VALUE 2020). Various... |
cena:
403,47 zł |
![]() |
Service Excellence in Tourism and Hospitality: Insights from Asia
ISBN: 9783030576936 / Angielski / Twarda / 2021 / 220 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
605,23 zł |
![]() |
Comportamento d'acquisto delle donne, consumatrici di prodotti per la cura della persona
ISBN: 9786205111208 / Włoski / Miękka / 244 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
371,68 zł |
![]() |
Comportamento de compra de mulheres consumidoras de produtos de higiene pessoal
ISBN: 9786205111215 / Portugalski / Miękka / 252 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
371,68 zł |
![]() |
Kaufverhalten von Frauen, Konsumenten von Körperpflegeprodukten
ISBN: 9786205111178 / Miękka / 256 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Die Qualität des Marketings spiegelt sich im Grad der Kundenzufriedenheit wider. Der Erfolg des Marketings hängt davon ab, wie ein Produkt den Kunden in Bezug auf Qualität, Preis und andere Produktvorteile erreicht. Die Studie zeigt, dass das Konzept des kundenbasierten Markenwerts, bezogen auf Körperpflegeprodukte, definiert ist als die unterschiedlichen Auswirkungen des Markenwissens und anderer verwandter Konzepte auf die Reaktion der Verbraucher auf die Vermarktung der Marke. Der kundenbezogene Markenwert wird diskutiert, indem die Wahrnehmung der Kunden in Bezug auf Attribute und...
Die Qualität des Marketings spiegelt sich im Grad der Kundenzufriedenheit wider. Der Erfolg des Marketings hängt davon ab, wie ein Produkt den Kunde...
|
cena:
371,68 zł |
![]() |
PURCHASING BEHAVIOR OF WOMEN CONSUMER'S IN PERSONAL CARE PRODUCTS
ISBN: 9786204204345 / Angielski / Miękka / 304 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) The quality of marketing is reflected by the extent of customer's satisfaction. The success of marketing is resorted to how a product reaches the customer in terms of quality, price and other product benefits. The study reveals that the concept of customer based brand equity, related to personal care products, defined as the differential effects of brand knowledge, and other related concepts on consumer response to the marketing of the brand. The customer based brand equity is discussed by considering the perception of customers with regard to attributes and benefits, purchase decision,...
The quality of marketing is reflected by the extent of customer's satisfaction. The success of marketing is resorted to how a product reaches the cust...
|
cena:
371,68 zł |
![]() |
Comportement d'achat des femmes consommatrices de produits d'hygiène
ISBN: 9786205111192 / Francuski / Miękka / 252 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) La qualité du marketing est reflétée par le degré de satisfaction du client. Le succès du marketing dépend de la façon dont un produit atteint le client en termes de qualité, de prix et d'autres avantages du produit. L'étude révèle que le concept de capital de marque basé sur le client, lié aux produits de soins personnels, est défini comme les effets différentiels de la connaissance de la marque et d'autres concepts connexes sur la réponse du consommateur au marketing de la marque. L'équité de la marque basée sur le client est discutée en considérant la perception des...
La qualité du marketing est reflétée par le degré de satisfaction du client. Le succès du marketing dépend de la façon dont un produit atteint ...
|
cena:
371,68 zł |
![]() |
First Class Behaviours for First World Nations. Public behaviour in Singapore
ISBN: 9783668865372 / Angielski / Miękka / 2019 / 146 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
336,93 zł |
![]() |
Tropical Constrained Environments and Sustainable Adaptations: Businesses and Communities
ISBN: 9789813346338 / Angielski / Miękka / 2022 / 268 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
403,47 zł |
![]() |
Tropical Constrained Environments and Sustainable Adaptations: Businesses and Communities
ISBN: 9789813346307 / Angielski / Twarda / 2021 / 247 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
403,47 zł |
![]() |
Sustainable Urban Architecture: Select Proceedings of Value 2020
ISBN: 9789811595844 / Angielski / Twarda / 2021 / 232 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
403,47 zł |
![]() |
Inspirational Entrepreneurship and Sustainable Tourism: Lessons From the Himalayas in India
ISBN: 9783031856174 / Angielski / Miękka / 2025 / 80 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) This book explores inspirational entrepreneurial activities in the tourism industry of Ladakh, India. It particularly looks at ways to develop an entrepreneurial yet environment-friendly tourist destination. The book starts off with in-depth historical reflections of entrepreneurship and tourism in one of India’s fastest growing tourist destinations. Subsequently, the book studies the unique entrepreneurial challenges and opportunities in Ladakh’s extreme resource-scarcity and remote context based on empirical evidence from entrepreneurs and stakeholders in the tourism industry. In...
This book explores inspirational entrepreneurial activities in the tourism industry of Ladakh, India. It particularly looks at ways to develop an entr...
|
cena:
181,55 zł |
![]() |
Advances in All-optical Communication
ISBN: 9780750356213 / Twarda / 2024 Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
616,14 zł |
![]() |
Indigenous Entrepreneurship in Southeast Asia: Theoretical and Practical Implications
ISBN: 9783031544569 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
605,23 zł |
![]() |
Service Excellence in Tourism and Hospitality: Insights from Asia
ISBN: 9783030576967 / Angielski / Miękka / 2022 / 238 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
605,23 zł |
![]() |
Elgar Companion to Managing People Across the As – An Organizational Psychology Approach
ISBN: 9781802202243 / Angielski / Twarda / 2023 / 458 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
949,88 zł |