• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Julian Togelius » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Artificial General Intelligence Julian Togelius 9780262549349
Artificial General Intelligence

ISBN: 9780262549349 / Angielski

ISBN: 9780262549349/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Julian Togelius
cena: 69,17

 Playing Smart: On Games, Intelligence, and Artificial Intelligence Julian Togelius 9780262055802
Playing Smart: On Games, Intelligence, and Artificial Intelligence

ISBN: 9780262055802 / Angielski

ISBN: 9780262055802/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Julian Togelius
cena: 94,99

 Artificial Intelligence and Games Georgios N. Yannakakis, Julian Togelius 9783031833465
Artificial Intelligence and Games

ISBN: 9783031833465 / Angielski / Twarda / 2025 / 507 str.

ISBN: 9783031833465/Angielski/Twarda/2025/507 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
This book covers artificial intelligence methods applied to games, both in research and game development. It is aimed at graduate students, researchers, game developers, and readers with a technical background interested in the intersection of AI and games. The book covers a range of AI methods, from traditional search, planning, and optimization, to modern machine learning methods, including diffusion models and large language models. It discusses applications to playing games, generating content, and modeling players, including use cases such as level generation, game testing, intelligent...
This book covers artificial intelligence methods applied to games, both in research and game development. It is aimed at graduate students, researcher...
cena: 242,07

 Artificial Intelligence and Games Georgios N. Yannakakis Julian Togelius 9783319875767
Artificial Intelligence and Games

ISBN: 9783319875767 / Angielski / Miękka / 2019 / 337 str.

ISBN: 9783319875767/Angielski/Miękka/2019/337 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Georgios N. Yannakakis; Julian Togelius
cena: 141,19

 Procedural Content Generation in Games Noor Shaker Julian Togelius Mark J. Nelson 9783319826431
Procedural Content Generation in Games

ISBN: 9783319826431 / Angielski / Miękka / 2018 / 237 str.

ISBN: 9783319826431/Angielski/Miękka/2018/237 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Noor Shaker; Julian Togelius; Mark J. Nelson
cena: 189,61

 Procedural Content Generation in Games Noor Shaker Julian Togelius Mark J. Nelson 9783319427140
Procedural Content Generation in Games

ISBN: 9783319427140 / Angielski / Twarda / 2016 / 237 str.

ISBN: 9783319427140/Angielski/Twarda/2016/237 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Noor Shaker; Julian Togelius; Mark J. Nelson

This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels, landscapes, items, rules, quests, or other types of content. Each chapter explains an algorithm type or domain, including fractal methods, grammar-based methods, search-based and evolutionary methods, constraint-based methods, and narrative, terrain, and dungeon generation.

The authors are active academic researchers and game developers, and the book is appropriate for undergraduate and graduate students of courses on games and creativity;...

This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels,...

cena: 262,25


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia