wyszukanych pozycji: 3
Changing the Performance: A Companion Guide to Arts, Business and Civic Engagement
ISBN: 9780415379335 / Angielski / Twarda / 2006 / 288 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. A result of many years of research and practice, Changing the Performance is a book about the arts and about business, and the interplay between the two. Julia Rowntree gives a fascinating account of her experiences forging the business sponsorship campaign at the London International Festival of Theatre (LIFT). Raising intriguing questions, this book proposes that fundraising for the arts is much more than simply a function for generating income. It fulfils an ancient social role of connection across levels of power, expertise, culture, gender and generation. Rowntree describes why... A result of many years of research and practice, Changing the Performance is a book about the arts and about business, and the interplay between th... |
|
cena:
472,16 zł |
Zrób to inaczej Przewodnik po sztuce biznesie...
ISBN: 9788363276683 / Polski / Miękka / 2017 / 234 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 1-3 dni roboczych. Zbiór praktycznych spostrzeżeń dla wszystkich, którzy stają przed trudnym zadaniem zapewnienia funduszy i wsparcia dla niezależnych działań artystycznych.
Książka zawiera szczegółowy opis doświadczeń z tego zakresu, których początek sięga 1986 roku – czasu, gdy Wielka Brytania tkwiła w okowach ideologii wolnorynkowej i kulturowego konserwatyzmu.Być może opowiadana tu historia okaże się ważna dla tych, którzy dzisiaj zastanawiają się, jak zachować niezależność wobec cięć funduszy publicznych, gwałtownych zmian politycznych i konieczności pozyskiwania... Zbiór praktycznych spostrzeżeń dla wszystkich, którzy stają przed trudnym zadaniem zapewnienia funduszy i wsparcia dla niezależnych działań ar...
|
|
32,90 zł |
Changing the Performance: A Companion Guide to Arts, Business and Civic Engagement
ISBN: 9780415379342 / Angielski / Miękka / 2006 / 288 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. A result of many years of research and practice, Changing the Performance is a book about the arts and about business, and the interplay between the two. Julia Rowntree gives a fascinating account of her experiences forging the business sponsorship campaign at the London International Festival of Theatre (LIFT). Raising intriguing questions, this book proposes that fundraising for the arts is much more than simply a function for generating income. It fulfils an ancient social role of connection across levels of power, expertise, culture, gender and generation. Rowntree describes why... A result of many years of research and practice, Changing the Performance is a book about the arts and about business, and the interplay between th... |
|
cena:
115,37 zł |