• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Juergen Gnoth » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Advances in Tourism Destination Marketing: Managing Networks Metin Kozak Juergen Gnoth 9781138880627
Advances in Tourism Destination Marketing: Managing Networks

ISBN: 9781138880627 / Angielski / Miękka / 2015 / 266 str.

ISBN: 9781138880627/Angielski/Miękka/2015/266 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Metin Kozak; Juergen Gnoth

This volume provides original insight into the operational opportunities, challenges and constraints in managing Tourism Destination Marketing. It explores how the various tourist destination systems including tourist, places (as seen by the tourist), public and private tourism organisations and the social and physical environment can effectively communicate and co operate together at a profit for each.

Advances in Destination Marketing offers a comprehensive review of a wide range of aspects related to marketing tourism products including networks in destinations,...

This volume provides original insight into the operational opportunities, challenges and constraints in managing Tourism Destination Marketing. It ...

cena: 242,34

 Co-Creation and Well-Being in Tourism Antonia Correia Metin Kozak Juergen Gnoth 9783319829852
Co-Creation and Well-Being in Tourism

ISBN: 9783319829852 / Angielski / Miękka / 2018 / 198 str.

ISBN: 9783319829852/Angielski/Miękka/2018/198 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Antonia Correia; Metin Kozak; Juergen Gnoth
cena: 605,23

 Co-Creation and Well-Being in Tourism Antonia Correia Metin Kozak Juergen Gnoth 9783319441078
Co-Creation and Well-Being in Tourism

ISBN: 9783319441078 / Angielski / Twarda / 2017 / 198 str.

ISBN: 9783319441078/Angielski/Twarda/2017/198 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Antonia Correia; Metin Kozak; Juergen Gnoth
This book offers a wealth of new views and interpretations of well-being in tourism, emphasizing the role that co-creation the creation or enhancement of value through tourist engagement with tourism providers and other tourists is increasingly playing in enriching tourist experiences. A combination of theoretical and empirically based contributions relating to various tourism contexts shed light on existing and potential contributions of tourists and destination providers to tourist well-being. Readers will find novel and compelling insights into both the very nature of wellbeing as...
This book offers a wealth of new views and interpretations of well-being in tourism, emphasizing the role that co-creation the creation or enhancement...
cena: 605,23

 Marketing Places and Spaces Antónia Correia, Juergen Gnoth, Metin Kozak, Alan Fyall, Arch G. Woodside 9781784419400
Marketing Places and Spaces

ISBN: 9781784419400 / Angielski / Twarda / 2015 / 352 str.

ISBN: 9781784419400/Angielski/Twarda/2015/352 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Antónia Correia;Juergen Gnoth;Metin Kozak
Marketing Places and Spaces' covers a broad range of issues that hospitality and tourism executives will benefit from addressing, but frequently forget to do so. To provide an indication of the broad range and exciting coverage of issues, here are a few titles of the 21 chapters in the volume: Conceptualizing the Value Co-creation Challenges for Tourist Destinations: a Supply-Side Perspective; The Emotional Attachment Built through the Attitudes and Managerial Approach to Place Marketing and Branding - The Golden City of Kremnica, Slovakia; Events as a Differentiation Strategy for Tourist...
Marketing Places and Spaces' covers a broad range of issues that hospitality and tourism executives will benefit from addressing, but frequently forge...
cena: 515,35


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia