wyszukanych pozycji: 4
![]() |
Advertising in the Digital Age: Theories and Practices
ISBN: 9781529601978 / Angielski / Miękka / 2024 Termin realizacji zamówienia: ok. 8-10 dni roboczych. |
cena:
198,98 zł |
![]() |
Advertising
ISBN: 9781529601985 / Angielski / Twarda / 2024 Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych. |
cena:
614,06 zł |
![]() |
Influencer Marketing: Building Brand Communities and Engagement
ISBN: 9780367338664 / Angielski / Miękka / 2020 / 310 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
cena:
588,47 zł |
![]() |
Influencer Marketing: Building Brand Communities and Engagement
ISBN: 9780367338688 / Angielski / Miękka / 2020 / 310 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
cena:
153,47 zł |