wyszukanych pozycji: 4
Personalization of Interactive Multimedia Services: A Research & Development Perspective
ISBN: 9781604566802 / Angielski / Twarda / 2011 / 376 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych. This work covers the legal framework for personalization-based business models, filtering techniques for selection of contents and products, contextualized recommender systems, the role of communities and e-commerce, personalized education, and much more.
This work covers the legal framework for personalization-based business models, filtering techniques for selection of contents and products, contextua...
|
|
cena:
605,12 zł |
Babbitt
ISBN: 9781519596307 / Hiszpański / Miękka / 2015 / 326 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
55,64 zł |
Procesos creativos en investigación cualitativa I
ISBN: 9781291491425 / Hiszpański / Miękka / 2013 / 304 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
87,21 zł |
El Diente
ISBN: 9798417751882 / Hiszpański / Miękka / 2022 / 40 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
61,32 zł |