wyszukanych pozycji: 22
![]() |
Essentials of Services Marketing
ISBN: 9781292425191 / Angielski / Miękka / 2022 Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
497,09 |
![]() |
Designing Complaint Handling and Service Recovery Strategies
ISBN: 9781944659394 / Angielski / Miękka / 2017 / 72 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
43,39 |
![]() |
Understanding Service Consumers
ISBN: 9781944659097 / Angielski / Miękka / 2017 / 56 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
43,39 |
![]() |
Pricing Services and Revenue Management
ISBN: 9781944659189 / Angielski / Miękka / 2017 / 69 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
43,39 |
![]() |
Crafting the Service Environment
ISBN: 9781944659301 / Angielski / Miękka / 2017 / 57 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
43,39 |
![]() |
Managing Customer Relationships and Building Loyalty
ISBN: 9781944659363 / Angielski / Miękka / 2017 / 75 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
43,39 |
![]() |
Building a World Class Service Organization (Assessment Tool)
ISBN: 9781944659455 / Angielski / Miękka / 2017 / 34 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
43,39 |
![]() |
Winning in Service Markets: Success Through People, Technology and Strategy
ISBN: 9781944659059 / Angielski / Miękka / 2016 / 704 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Winning in Service Markets: Success through People, Technology, and Strategy is the first practitioner book in the market to cover the key aspects of services marketing and management based on sound academic evidence and knowledge. Derived from the globally leading textbook for Services Marketing by the same author, this book offers a comprehensive overview of extant knowledge on the topic. Accessible and practical, Winning in Service Markets bridges the gap between cutting-edge academic research and industry practitioners, and features best practices and latest trends on services marketing...
Winning in Service Markets: Success through People, Technology, and Strategy is the first practitioner book in the market to cover the key aspects of ...
|
cena:
198,77 |
![]() |
Developing Service Products and Brands
ISBN: 9781944659158 / Angielski / Miękka / 2017 / 54 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
43,39 |
![]() |
Balancing Capacity and Demand in Service Operations
ISBN: 9781944659271 / Angielski / Miękka / 2017 / 55 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
43,39 |
![]() |
Designing Customer Service Processes
ISBN: 9781944659240 / Angielski / Miękka / 2017 / 64 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
43,39 |
![]() |
Service Quality and Productivity Management
ISBN: 9781944659424 / Angielski / Miękka / 2017 / 79 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
43,39 |
![]() |
Winning in Service Markets: Success Through People, Technology and Strategy
ISBN: 9781944659042 / Angielski / Twarda / 2016 / 704 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Winning in Service Markets: Success through People, Technology, and Strategy is the first practitioner book in the market to cover the key aspects of services marketing and management based on sound academic evidence and knowledge. Derived from the globally leading textbook for Services Marketing by the same author, this book offers a comprehensive overview of extant knowledge on the topic. Accessible and practical, Winning in Service Markets bridges the gap between cutting-edge academic research and industry practitioners, and features best practices and latest trends on services marketing...
Winning in Service Markets: Success through People, Technology, and Strategy is the first practitioner book in the market to cover the key aspects of ...
|
cena:
441,16 |
![]() |
Positioning Services in Competitive Markets
ISBN: 9781944659127 / Angielski / Miękka / 2017 / 50 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
43,39 |
![]() |
Service Marketing Communications
ISBN: 9781944659219 / Angielski / Miękka / 2017 / 82 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
43,39 |
![]() |
Managing People for Service Advantage
ISBN: 9781944659332 / Angielski / Miękka / 2017 / 91 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
43,39 |
![]() |
Agentic Artificial Intelligence: Harnessing AI Agents to Reinvent Business, Work, and Life
ISBN: 9789819815661 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
116,15 |
![]() |
Agentic Artificial Intelligence: Harnessing AI Agents to Reinvent Business, Work, and Life
ISBN: 9789819816224 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
89,83 |
![]() |
Intelligen Automation: Benvenuto nel mondo del Hyperautomation: scopri come sfruttare l'intelligenza artificiale per potenziare il business e rendere il nostro mondo più umano
ISBN: 9798858808152 / Włoski / Miękka / 2024 / 364 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
145,89 |
![]() |
Services Marketing: People, Technology, Strategy (Ninth Edition)
ISBN: 9781944659790 / Angielski / Twarda / 2021 / 600 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
533,26 |