wyszukanych pozycji: 11
Tablice szkolne Chemia w.2014
ISBN: 9788373502918 / Polski / Kartonowa / 2014 / 160 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. W tej książce znajdziesz:
• najważniejsze definicje, symbole i wzory chemiczne • reguły pozwalające przewidywać właściwości substancji i przebieg reakcji chemicznych • dane liczbowe potrzebne przy rozwiązywaniu zadań • budowę atomu, chemię nieorganiczną, organiczną i analityczną, biochemię oraz zastosowania chemii — wszystko w jednym tomie Seria TABLICE SZKOLNE to: • najszybsza powtórka z każdego przedmiotu • najważniejsze wiadomości zawsze pod ręką • praktyczne komentarze, uwagi i wyjaśnienia • przejrzysty układ i przemyślany dobór tematów •... W tej książce znajdziesz:
• najważniejsze definicje, symbole i wzory chemiczne • reguły pozwalające przewidywać właściwości subst... |
|
14,15 zł |
Non-equilibrium Hydromagnetic Dynamos
ISBN: 9780750363587 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych. |
|
cena:
656,46 zł |
Małe tablice. Matematyka w.2019 ADAMANTAN
ISBN: 9788373504691 / Polski / Miękka / 2019 / 72 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Książka jest zbiorem najważniejszych wzorów i tabel z zakresu matematyki, przydatnym od najstarszych klas szkół podstawowych aż do matury.
Seria „Małe tablice” to: - kompendium niezbędne dla każdego ucznia - syntetyczne przedstawienie zagadnień - porównania, zestawienia, diagramy - przejrzysty układ tabel - objaśnienia definicji i ważnych terminów - minimum słów, maksimum wiedzy Książka jest zbiorem najważniejszych wzorów i tabel z zakresu matematyki, przydatnym od najstarszych klas szkół podstawowych aż do matury.
... |
|
9,54 zł |
Interkulturelle Aspekte in der Wirtschaft
ISBN: 9783639238990 / Niemiecki / Miękka / 2010 / 148 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. Wirtschaftliche Beziehungen zwischen west- und mittelosteuropaischen Landern haben seit Anfang der 1990er Jahre stetig zugenommen und sind heute ein wesentlicher Bestandkern des regionalen Wirtschaftswachstums. Doch beeindruckenden Geschaftserfolgen, die sich fur viele Unternehmen durch die grenzuberschreitende Zusammenarbeit ergeben haben, sind oftmals enorme Schwierigkeiten vorausgegangen.Kulturell gepragte Mentalitatsunterschiede zwischen Menschen verschiedener Nationalitat sind eine grosse Einflusskomponente im Berufsalltag und in ihrer Reichweite auf wirtschaftlichen Erfolg kaum zu...
Wirtschaftliche Beziehungen zwischen west- und mittelosteuropaischen Landern haben seit Anfang der 1990er Jahre stetig zugenommen und sind heute ein w...
|
|
cena:
267,00 zł |
Foundations of Convection with Density Stratification
ISBN: 9783030630539 / Angielski / Twarda / 2020 / 248 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 20 dni roboczych. |
|
cena:
326,93 zł |
Foundations of Convection with Density Stratification
ISBN: 9783030630560 / Angielski / Miękka / 2021 / 268 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 20 dni roboczych. |
|
cena:
230,76 zł |
Quantum Optics & Spectroscopy: Proceedings of the 18th International School of Quantum Optics & Spectroscopy, Gdansk-Sobieszewo, 3-8 September 1990
ISBN: 9781560721109 / Angielski / Twarda / 1993 / 159 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych. |
|
cena:
899,02 zł |
The Strategy of Global Branding and Brand Equity
ISBN: 9780415749114 / Angielski / Miękka / 2015 / 222 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. Why does a customer choose one brand over another? What are the factors which would make an individual more inclined to choose your brand? This book offers a way to predict which brand a buyer will purchase. It looks at brand performance within a product category and tests it in different countries with very different cultures. Following the Predictive Brand Choice (PBC) model, this book seeks to predict a consumer's loyalty and choice. Results have shown that PBC can achieve a high level of predictive accuracy, in excess of 70% in mature markets. This accuracy holds even in... Why does a customer choose one brand over another? What are the factors which would make an individual more inclined to choose your brand? <... |
|
cena:
358,54 zł |
The Strategy of Global Branding and Brand Equity
ISBN: 9780415749107 / Angielski / Twarda / 2015 / 222 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. Why does a customer choose one brand over another? What are the factors which would make an individual more inclined to choose your brand? This book offers a way to predict which brand a buyer will purchase. It looks at brand performance within a product category and tests it in different countries with very different cultures. Following the Predictive Brand Choice (PBC) model, this book seeks to predict a consumer's loyalty and choice. Results have shown that PBC can achieve a high level of predictive accuracy, in excess of 70% in mature markets. This accuracy holds even in... Why does a customer choose one brand over another? What are the factors which would make an individual more inclined to choose your brand? <... |
|
cena:
701,59 zł |
Tablice szkolne Geografia w.2014
ISBN: 9788373502932 / Polski / Kartonowa / 2014 / 160 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. W tej książce znajdziesz:
• wszystkie ważne pojęcia geograficzne, ich definicje i opisy • zestawienia faktów, które trzeba zapamiętać • informacje, które mogą się przydać w każdej chwili • starannie zebrane i w pełni wiarygodne dane liczbowe • wiedzę o budowie i historii Ziemi, ukształtowaniu powierzchni, klimacie, ludności, gospodarce Polski i świata — wszystko w jednym tomie Seria TABLICE SZKOLNE to: • najszybsza powtórka z każdego przedmiotu • najważniejsze wiadomości zawsze pod ręką • praktyczne komentarze, uwagi i wyjaśnienia • przejrzysty... W tej książce znajdziesz:
• wszystkie ważne pojęcia geograficzne, ich definicje i opisy • zestawienia faktów, które trzeba zapamięt... |
|
14,15 zł |
Vorvong and Saurivong: A Cambodian Tale
ISBN: 9781934431221 / Angielski / Miękka / 2019 / 130 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
77,85 zł |