• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Jaypalsing Kayte » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 7

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Analysis of Cardiac MRI to recognize cardiovascular disease by AST Kayte, Jaypalsing; Deshmukh, Ratnadeep R.; N. Kayte, Charansing 9786138827481
Analysis of Cardiac MRI to recognize cardiovascular disease by AST

ISBN: 9786138827481 / Angielski / Miękka / 2019 / 108 str.

ISBN: 9786138827481/Angielski/Miękka/2019/108 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Jaypalsing Kayte; Ratnadeep R. Deshmukh; Charansing N. Kayte
cena: 268,56 zł

 Non-Proliferative Diabetic Retinopathy Detection by Digital R-Images Kayte, Sangramsing; Kayte, Jaypalsing; Kayte, Charansing 9786138830405
Non-Proliferative Diabetic Retinopathy Detection by Digital R-Images

ISBN: 9786138830405 / Angielski / Miękka / 2019 / 108 str.

ISBN: 9786138830405/Angielski/Miękka/2019/108 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sangramsing Kayte; Jaypalsing Kayte; Charansing Kayte
cena: 268,56 zł

 Comparative study of Ayurvedic and Cosmetic Products Aher, Bhushan B., Khan, Mohd Farooque, Kayte, Jaypalsing N. 9786138956563
Comparative study of Ayurvedic and Cosmetic Products

ISBN: 9786138956563 / Angielski / Miękka / 136 str.

ISBN: 9786138956563/Angielski/Miękka/136 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Bhushan B. Aher; Mohd Farooque Khan; Jaypalsing N. Kayte
This research has given us many valuable findings and has contributed to the literature of two brandings. It will open new dynamics of branding and helps in giving a new perspective of the FMCG market. Currently, the Indian FMCG sector witnessed competition from Ayurved/Herbal and Chemical based companies as this segment encounters the brands of Patanjali Ayurveda Limited and Hindustan Unilever Limited. Even within the Ayurvedic segment Guru Ramdev's flagship brand Patanjali has put an edge over Dabour, Himalaya, and others inside a small duration. As per the insights drawn from previously...
This research has given us many valuable findings and has contributed to the literature of two brandings. It will open new dynamics of branding and he...
cena: 304,43 zł

 Vergleichende Studie von ayurvedischen und kosmetischen Produkten Aher, Bhushan B., Khan, Mohd Farooque, Kayte, Jaypalsing N. 9786204004129
Vergleichende Studie von ayurvedischen und kosmetischen Produkten

ISBN: 9786204004129 / Niemiecki / Miękka / 104 str.

ISBN: 9786204004129/Niemiecki/Miękka/104 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Bhushan B. Aher; Mohd Farooque Khan; Jaypalsing N. Kayte
Diese Untersuchung hat uns viele wertvolle Erkenntnisse geliefert und einen Beitrag zur Literatur über zwei Marken geleistet. Sie wird eine neue Dynamik der Markenbildung eröffnen und hilft, eine neue Perspektive des FMCG-Marktes zu eröffnen. Gegenwärtig erlebt der indische FMCG-Sektor den Wettbewerb durch Unternehmen, die auf Ayurveda/Kräutern und Chemikalien basieren, da dieses Segment auf die Marken von Patanjali Ayurveda Limited und Hindustan Unilever Limited trifft. Sogar innerhalb des Ayurveda-Segments hat Guru Ramdevs Flaggschiffmarke Patanjali innerhalb kurzer Zeit einen...
Diese Untersuchung hat uns viele wertvolle Erkenntnisse geliefert und einen Beitrag zur Literatur über zwei Marken geleistet. Sie wird eine neue Dyna...
cena: 304,43 zł

 
Estudo comparativo de Produtos Ayurvédicos e Cosméticos

ISBN: 9786204004228 / Portugalski / Miękka / 100 str.

ISBN: 9786204004228/Portugalski/Miękka/100 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Bhushan B. Aher; Mohd Farooque Khan; Jaypalsing N. Kayte
cena: 304,43 zł

 
Étude comparative des produits ayurvédiques et cosmétiques

ISBN: 9786204004204 / Francuski / Miękka / 104 str.

ISBN: 9786204004204/Francuski/Miękka/104 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Bhushan B. Aher; Mohd Farooque Khan; Jaypalsing N. Kayte
Cette recherche nous a fourni de nombreux résultats précieux et a contribué à la littérature sur les deux marques. Elle ouvrira de nouvelles dynamiques de marque et contribuera à donner une nouvelle perspective du marché des produits de grande consommation. Actuellement, le secteur indien des produits de grande consommation est confronté à la concurrence d'entreprises spécialisées dans les produits ayurvédiques/à base de plantes et de produits chimiques, car ce segment rencontre les marques de Patanjali Ayurveda Limited et Hindustan Unilever Limited. Même dans le segment des...
Cette recherche nous a fourni de nombreux résultats précieux et a contribué à la littérature sur les deux marques. Elle ouvrira de nouvelles dyna...
cena: 304,43 zł

 
Studio comparativo di prodotti ayurvedici e cosmetici

ISBN: 9786204004211 / Włoski / Miękka / 100 str.

ISBN: 9786204004211/Włoski/Miękka/100 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Bhushan B. Aher; Mohd Farooque Khan; Jaypalsing N. Kayte
cena: 304,43 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia