• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Jayaraman Munusamy » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 14

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Service Channel Transformation im Privatkundengeschäft Munusamy, Jayaraman 9786203061383
Service Channel Transformation im Privatkundengeschäft

ISBN: 9786203061383 / Niemiecki / Miękka / 92 str.

ISBN: 9786203061383/Niemiecki/Miękka/92 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Jayaraman Munusamy
Die Studie konzentriert sich auf die Transformation von Servicekanälen im Privatkundengeschäft bei Verbrauchern im Klang Valley. Es wurde untersucht, ob die Verhaltensfaktoren der Verbraucher wie einfacher zu bedienen, bequem zu bedienen, kein Ärger, Zuverlässigkeit, sicherere Verwendung und gute Verbindungen zwischen Anwendern und Nicht-Anwendern des Internet-Banking für Privatkunden variieren. Die Ergebnisse zeigten, dass es signifikante Unterschiede zwischen Internetbanking-Anwendern und Nicht-Anwendern in Bezug auf einfachere Bedienung, bequeme Bedienung, keine Probleme,...
Die Studie konzentriert sich auf die Transformation von Servicekanälen im Privatkundengeschäft bei Verbrauchern im Klang Valley. Es wurde untersucht...
cena: 218,66

 Impulse Buying Behavior in Shopping Malls: A Malaysian Perspective Munusamy, Jayaraman 9783838397092
Impulse Buying Behavior in Shopping Malls: A Malaysian Perspective

ISBN: 9783838397092 / Angielski / Miękka / 2010 / 112 str.

ISBN: 9783838397092/Angielski/Miękka/2010/112 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Retailers have long realized the power of impulse buying, which had contributed a significant amount of revenue to their coffers. The topic has received substantial attention in the marketing literature, yet little is known about the factors that affected impulse buying among Malaysian especially in the Shopping Malls. This study examined the role of customer service, store environment, sales promotion, store communication and consumer mood in influencing impulse buying. The results of this study showed that customer service, store environment and consumer mood have significant positive...
Retailers have long realized the power of impulse buying, which had contributed a significant amount of revenue to their coffers. The topic has receiv...
cena: 218,66

 
Transformation des canaux de services dans la banque de détail

ISBN: 9786203061406 / Francuski / Miękka / 92 str.

ISBN: 9786203061406/Francuski/Miękka/92 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Jayaraman Munusamy
L'étude se concentre sur la transformation des canaux de services dans la banque de détail chez les consommateurs de la vallée de Klang. Il a examiné si les facteurs comportementaux des consommateurs tels que la facilité d'utilisation, la facilité d'utilisation, l'absence de tracas, la fiabilité, la sécurité d'utilisation et les bonnes connexions varient entre les adoptants et les non-adoptants des services bancaires en ligne de détail. Les résultats ont indiqué qu'il existe des différences significatives entre les adoptants et les non-adoptants de services bancaires par Internet...
L'étude se concentre sur la transformation des canaux de services dans la banque de détail chez les consommateurs de la vallée de Klang. Il a exami...
cena: 218,66

 Transformacja kanalu obslugi w bankowosci detalicznej Munusamy, Jayaraman 9786203075144
Transformacja kanalu obslugi w bankowosci detalicznej

ISBN: 9786203075144 / Polski / Miękka / 88 str.

ISBN: 9786203075144/Polski/Miękka/88 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Jayaraman Munusamy
cena: 120,05

 Service Channel Transformation in Retail Banking Munusamy, Jayaraman, Faridah, Siti, Sanmugam, A 9783844399608
Service Channel Transformation in Retail Banking

ISBN: 9783844399608 / Angielski / Miękka / 92 str.

ISBN: 9783844399608/Angielski/Miękka/92 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Jayaraman Munusamy; Siti Faridah; A Sanmugam
The study is focused on the transformation of service channels in retail banking among consumers in Klang Valley. It investigated whether the consumer behavioural factors such as easier to operate,convenient to use, no hassle, reliability, safer to use and good connections varies between adopters and non-adopters of retail internet banking. The results indicated that there are significant differences between internet banking adopters and non-adopters in terms of easier to operate, convenient to use, no hassle, reliability, safer to use and good connections. Therefore, the results support the...
The study is focused on the transformation of service channels in retail banking among consumers in Klang Valley. It investigated whether the consumer...
cena: 218,66

 
Innovazione dei canali nel settore bancario commerciale

ISBN: 9786203503395 / Włoski / Miękka / 72 str.

ISBN: 9786203503395/Włoski/Miękka/72 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Jayaraman Munusamy; Banu A; Mansur M
cena: 218,66

 
Kanaalinnovatie in de commerciële banksector

ISBN: 9786203503401 / Holenderski / Miękka / 76 str.

ISBN: 9786203503401/Holenderski/Miękka/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Jayaraman Munusamy; Banu A; Mansur M
cena: 218,66

 
Canal Inovação no Sector Bancário Comercial

ISBN: 9786203503425 / Portugalski / Miękka / 76 str.

ISBN: 9786203503425/Portugalski/Miękka/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Jayaraman Munusamy; Banu A; Mansur M
cena: 218,66

 
Innowacje kanalowe w sektorze bankowosci komercyjnej

ISBN: 9786203503418 / Polski / Miękka / 76 str.

ISBN: 9786203503418/Polski/Miękka/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Jayaraman Munusamy; Banu A; Mansur M
cena: 218,66

 Channel Innovation in Commercial Banking Sector Jayaraman Munusamy, Banu A, Mansur M 9783844395907
Channel Innovation in Commercial Banking Sector

ISBN: 9783844395907 / Angielski / Miękka / 2011 / 80 str.

ISBN: 9783844395907/Angielski/Miękka/2011/80 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Jayaraman Munusamy;Banu A;Mansur M
cena: 218,66

 
Innovation des canaux dans le secteur de la banque commerciale

ISBN: 9786203503388 / Francuski / Miękka / 76 str.

ISBN: 9786203503388/Francuski/Miękka/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Jayaraman Munusamy; Banu A; Mansur M
L'étude sur l'innovation dans les canaux bancaires a été menée dans la vallée de Klang en Malaisie. Elle étudie l'impact des caractéristiques démographiques sur l'adoption de la banque de détail par internet par les consommateurs dans le secteur de la banque commerciale. L'étude a adopté une approche quantitative en utilisant un questionnaire d'enquête pour recueillir des données auprès des répondants dans les différents points de vente des banques de la vallée de Klang. Les résultats ont indiqué que l'âge et les niveaux de revenu présentaient une relation significative...
L'étude sur l'innovation dans les canaux bancaires a été menée dans la vallée de Klang en Malaisie. Elle étudie l'impact des caractéristiques d...
cena: 218,66

 Students'attitude Towards Advertising in Higher Education Institutions Jayaraman Munusamy, Wong Chee Hoo, Shankar 9783844326666
Students'attitude Towards Advertising in Higher Education Institutions

ISBN: 9783844326666 / Angielski / Miękka / 2011 / 156 str.

ISBN: 9783844326666/Angielski/Miękka/2011/156 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Jayaraman Munusamy;Wong Chee Hoo;Shankar
This study is about students attitude towards advertising in higher education institutions in Malaysia. It investigated the seven belief factors namely the Product Information, Hedonic Effect, Consumer Benefit, Consumer Manipulation, Values Corruption,Good for Economy and Economic Role that impacted students attitude towards advertising. The findings suggest that students attitude towards advertising is favorable. The Product Information, Consumer Benefit, Hedonic Effect, Good for Economy and Economic Role have significant correlation with students attitude towards advertising. ...
This study is about students attitude towards advertising in higher education institutions in Malaysia. It investigated the seven belief factors na...
cena: 263,29

 Competitive Advantage and Customer Satisfaction in Health Industry Thilagavathi Krishnan, Shankar Chelliah, Jayaraman Munusamy 9783838387543
Competitive Advantage and Customer Satisfaction in Health Industry

ISBN: 9783838387543 / Angielski / Miękka / 2010 / 144 str.

ISBN: 9783838387543/Angielski/Miękka/2010/144 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Thilagavathi Krishnan;Shankar Chelliah;Jayaraman Munusamy
Health-care industry as one of the fastest growing industry in Malaysia has to cope with the pressure of demographic changes, aging population, emergence of new technologies and expectation of great quality of service in order to be competitive. As the Malaysian government is promoting medical tourism, the number of private hospitals increase and the competition also hardens. This study is designed to analyze the factors that contribute to the relationship between competitive advantage and customer satisfaction in private hospitals. The outcome of the hypothesis testing explains that service...
Health-care industry as one of the fastest growing industry in Malaysia has to cope with the pressure of demographic changes, aging population, emerge...
cena: 263,29

 The Competitive Advantages In Private Higher Education : A Case in Malaysia Chelliah, Shankar; Kanapathy, Sonia Nanthenny; Munusamy, Jayaraman 9783845474595
The Competitive Advantages In Private Higher Education : A Case in Malaysia

ISBN: 9783845474595 / Angielski / Miękka / 2011 / 92 str.

ISBN: 9783845474595/Angielski/Miękka/2011/92 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Shankar Chelliah; Sonia Nanthenny Kanapathy; Jayaraman Munusamy
cena: 218,66


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia