• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

James A Deaville » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Music in Television : Channels of Listening JAMES DEAVILLE   9780415881357
Music in Television : Channels of Listening

ISBN: 9780415881357 / Angielski / Twarda / 2011 / 256 str.

ISBN: 9780415881357/Angielski/Twarda/2011/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
JAMES DEAVILLE;¬Abar;¬Abar
This is a collection of essays examining television's production of meaning through music in terms of historical contexts, institutional frameworks, broadcast practices, technologies, and aesthetics.
This is a collection of essays examining television's production of meaning through music in terms of historical contexts, institutional frameworks, b...
cena: 702,94

 Music and the Broadcast Experience: Performance, Production, and Audiences Christina Baade James A. Deaville 9780199314706
Music and the Broadcast Experience: Performance, Production, and Audiences

ISBN: 9780199314706 / Angielski / Twarda / 2016 / 368 str.

ISBN: 9780199314706/Angielski/Twarda/2016/368 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Christina Baade; James A. Deaville
Music and the Broadcast Experience explores the complex ways in which music and broadcasting have developed together throughout the twentieth and into the twenty-first centuries. It brings into dialogue researchers working in media and music studies; explores and develops crucial points of contact between studies of music in radio and music in television; and investigates the limits, persistence, and extensions of music broadcasting in the Internet era. The book presents a series of case studies that address key moments and concerns in music broadcasting, past and present, written by...
Music and the Broadcast Experience explores the complex ways in which music and broadcasting have developed together throughout the twentieth...
cena: 626,31

 Music and the Broadcast Experience: Performance, Production, and Audiences Christina Baade James A. Deaville 9780199314713
Music and the Broadcast Experience: Performance, Production, and Audiences

ISBN: 9780199314713 / Angielski / Miękka / 2016 / 364 str.

ISBN: 9780199314713/Angielski/Miękka/2016/364 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Christina Baade; James A. Deaville
Music and the Broadcast Experience explores the complex ways in which music and broadcasting have developed together throughout the twentieth and into the twenty-first centuries. It brings into dialogue researchers working in media and music studies; explores and develops crucial points of contact between studies of music in radio and music in television; and investigates the limits, persistence, and extensions of music broadcasting in the Internet era. The book presents a series of case studies that address key moments and concerns in music broadcasting, past and present, written by...
Music and the Broadcast Experience explores the complex ways in which music and broadcasting have developed together throughout the twentieth...
cena: 217,52

 The Oxford Handbook of Music and Advertising James Deaville Siu-Lan Tan Ronald Rodman 9780190691240
The Oxford Handbook of Music and Advertising

ISBN: 9780190691240 / Angielski / Twarda / 2021 / 960 str.

ISBN: 9780190691240/Angielski/Twarda/2021/960 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
James Deaville; Siu-Lan Tan; Ronald Rodman
cena: 764,10


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia