wyszukanych pozycji: 4
Paratexts in the mass media communication
ISBN: 9783659819292 / Angielski / Miękka / 2016 / 80 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
108,16 zł |
Język w telewizji. Antologia
ISBN: 9788380126954 / Polski / broszurowa / 2016 / 256 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Antologia niniejsza jest uszczegółowieniem poprzedniego wydawnictwa redaktorek pt. Język w mediach. Antologia. W dwu wydaniach, których doczekała się publikacja (2012, 2014), zamieściłyśmy działy poświęcone poszczególnym mediom masowym, przypisując im kilka reprezentatywnych wedle nas artykułów. Każdy redaktor i autor projektuje pewnego czytelnika. Tymi dla wybranych do tej antologii tekstów są odbiorcy zainteresowani w jakimkolwiek stopniu (adept, badacz, słuchacz, student) poglądami językoznawców, mediolingwistów, komunikologów, medioznawców, kulturoznawców....
Antologia niniejsza jest uszczegółowieniem poprzedniego wydawnictwa redaktorek pt. Język w mediach. Antologia. W dwu wydaniach, których doczekała...
|
|
41,90 zł |
Język w internecie. Antologia
ISBN: 9788380126978 / Polski / broszurowa / 2016 / 244 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Tom Język w internecie. Antologia jest uszczegółowieniem poprzedniej publikacji redaktorek pt. Język w mediach. Antologia. W tym cyklu ukazał się też niedawno zbiór Język w telewizji. Antologia (2016). Internet jest medium i zarazem środowiskiem komunikacyjnym niewyobrażalnie rozległym, zróżnicowanym i sfragmentaryzowanym. Wybrane do antologii teksty ukazują zjawiska ważne w komunikacji werbalnej, ale też będące fragmentami czy wycinkami galaktyki języka internetu. W tomie Czytelnik znajdzie artykuły znawców problematyki z różnych ośrodków naukowych. Są tu teksty...
Tom JÄ™zyk w internecie. Antologia jest uszczegółowieniem poprzedniej publikacji redaktorek pt. JÄ™zyk w mediach. Antologia. W tym cyklu ukazaÅ‚ siÄ...
|
|
39,90 zł |
Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony
ISBN: 9788380124141 / Polski / broszurowa / 2015 / 116 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy, którzy w swoich tekstach przedstawili zjawisko autopromocji w perspektywie zarówno swoich badań naukowych, jak i doświadczeń zawodowych. Tom adresowany jest zarówno do studentów specjalizacji: dziennikarstwo, komunikacja...
Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujÄ™cie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujÄ…ce siÄ™ w tym tomie starajÄ...
|
|
19,95 zł |