• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Issah Ofori » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Práticas de gestão da qualidade total e desempenho da empresa Ofori, Issah 9786208646868
Práticas de gestão da qualidade total e desempenho da empresa

ISBN: 9786208646868 / Portugalski / Miękka / 2025 / 60 str.

ISBN: 9786208646868/Portugalski/Miękka/2025/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Issah Ofori
cena: 191,57

 Praktyki kompleksowego zarzadzania jakoscia a wyniki firmy Ofori, Issah 9786208646851
Praktyki kompleksowego zarzadzania jakoscia a wyniki firmy

ISBN: 9786208646851 / Polski / Miękka / 2025 / 60 str.

ISBN: 9786208646851/Polski/Miękka/2025/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Issah Ofori
cena: 191,57

 Pratiques de gestion de la qualité totale et performances des entreprises Ofori, Issah 9786208646820
Pratiques de gestion de la qualité totale et performances des entreprises

ISBN: 9786208646820 / Francuski / Miękka / 2025 / 60 str.

ISBN: 9786208646820/Francuski/Miękka/2025/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Issah Ofori
Les pratiques de gestion de la qualité totale (GQT), la culture organisationnelle et les performances de l'entreprise sont des éléments étroitement liés qui contribuent au succès à long terme d'une organisation. L'innovation en matière de services et de produits, facteurs modérateurs essentiels, peut amplifier ces relations et favoriser un environnement commercial plus compétitif et plus adaptable. Cette synthèse explore la manière dont ces concepts sont liés et dont l'innovation renforce l'impact de la gestion de la qualité totale et de la culture organisationnelle sur les...
Les pratiques de gestion de la qualité totale (GQT), la culture organisationnelle et les performances de l'entreprise sont des éléments étroitemen...
cena: 191,57

 Pratiche di gestione della qualità totale e prestazioni aziendali Ofori, Issah 9786208646837
Pratiche di gestione della qualità totale e prestazioni aziendali

ISBN: 9786208646837 / Włoski / Miękka / 2025 / 56 str.

ISBN: 9786208646837/Włoski/Miękka/2025/56 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Issah Ofori
cena: 191,57

 Praktiken des Total Quality Management und Unternehmensleistung Ofori, Issah 9786208646813
Praktiken des Total Quality Management und Unternehmensleistung

ISBN: 9786208646813 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 60 str.

ISBN: 9786208646813/Niemiecki/Miękka/2025/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Issah Ofori
Die Praktiken des Total Quality Management (TQM), die Organisationskultur und die Unternehmensleistung sind eng miteinander verknüpft und tragen zum langfristigen Erfolg eines Unternehmens bei. Service- und Produktinnovationen, die als kritische Moderationsfaktoren fungieren, können diese Beziehungen verstärken und ein wettbewerbsfähigeres und anpassungsfähigeres Geschäftsumfeld fördern. In dieser Zusammenfassung wird untersucht, wie diese Konzepte zusammenhängen und wie Innovationen die Auswirkungen von TQM und Organisationskultur auf die Unternehmensleistung verstärken.
Die Praktiken des Total Quality Management (TQM), die Organisationskultur und die Unternehmensleistung sind eng miteinander verknüpft und tragen zum ...
cena: 191,57

 Total Quality Management Practices and Firm Performance Issah Ofori 9786208222901
Total Quality Management Practices and Firm Performance

ISBN: 9786208222901 / Angielski

ISBN: 9786208222901/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Issah Ofori
cena: 195,83


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia