• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Ismaila Bojang » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Determinanten des Vertrauens im B2C-E-Commerce Bojang, Ismaila 9786205212882
Determinanten des Vertrauens im B2C-E-Commerce

ISBN: 9786205212882 / Miękka / 120 str.

ISBN: 9786205212882/Miękka/120 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ismaila Bojang
Frühere Untersuchungen haben ergeben, dass Online-Shopping von einer Reihe von Verbraucherbewertungen und -einschätzungen von E-Commerce-Websites abhängt. Der Aufbau und die Aufrechterhaltung von Vertrauen in der virtuellen Umgebung ist jedoch in der Tat ein komplexer Prozess und braucht Zeit, um ihn vollständig zu verwirklichen. Dabei werden sowohl die Technologie als auch die Vertrauenswürdigkeit des Anbieters in Bezug auf die Einhaltung seiner Versprechen gegenüber den Kunden bewertet. Ziel dieser Untersuchung war es, die spezifischen Determinanten oder Faktoren zu ermitteln, die das...
Frühere Untersuchungen haben ergeben, dass Online-Shopping von einer Reihe von Verbraucherbewertungen und -einschätzungen von E-Commerce-Websites ab...
cena: 245,56

 Determinants of trust in B2C E-commerce Bojang, Ismaila 9786202019842
Determinants of trust in B2C E-commerce

ISBN: 9786202019842 / Angielski / Miękka / 2019 / 124 str.

ISBN: 9786202019842/Angielski/Miękka/2019/124 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ismaila Bojang
cena: 245,56

 Determinanti della fiducia nel commercio elettronico B2C Bojang, Ismaila 9786205212981
Determinanti della fiducia nel commercio elettronico B2C

ISBN: 9786205212981 / Włoski / Miękka / 112 str.

ISBN: 9786205212981/Włoski/Miękka/112 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ismaila Bojang
cena: 245,56

 Déterminants de la confiance dans le commerce électronique B2C Bojang, Ismaila 9786205212929
Déterminants de la confiance dans le commerce électronique B2C

ISBN: 9786205212929 / Francuski / Miękka / 116 str.

ISBN: 9786205212929/Francuski/Miękka/116 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ismaila Bojang
Des recherches antérieures ont établi que l'achat en ligne est la fonction d'une série d'évaluations et d'appréciations des sites de commerce électronique par les consommateurs. Cependant, l'établissement et le maintien de la confiance dans l'environnement virtuel est en effet un processus complexe et, par extension, il faut du temps pour le réaliser pleinement. Cela prend la forme d'une évaluation de la technologie ainsi que de la fiabilité du vendeur à tenir ses promesses aux clients. L'objectif de cette recherche était d'étudier les déterminants ou les facteurs spécifiques...
Des recherches antérieures ont établi que l'achat en ligne est la fonction d'une série d'évaluations et d'appréciations des sites de commerce él...
cena: 245,56

 Determinantes de confiança no comércio electrónico B2C Bojang, Ismaila 9786205212998
Determinantes de confiança no comércio electrónico B2C

ISBN: 9786205212998 / Portugalski / Miękka / 116 str.

ISBN: 9786205212998/Portugalski/Miękka/116 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ismaila Bojang
cena: 245,56


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia