• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Ismail Thabet » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 9

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Marketing Information System And Marketing Performance Thabet, Ismail Atta 9786206844457
Marketing Information System And Marketing Performance

ISBN: 9786206844457 / Angielski / Miękka / 140 str.

ISBN: 9786206844457/Angielski/Miękka/140 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ismail Atta Thabet
Recently, marketing information system and marketing performance have received extensive research in various sectors and industries. However, companies pursue to apply marketing information systems, which makes them able to compete, face the challenges in the market, and exploit the available opportunities. For this reason, many researchers have been interested in studying the relationship between marketing information system and marketing performance. This book studies marketing information system with its four components: the internal records system, the marketing intelligence system, the...
Recently, marketing information system and marketing performance have received extensive research in various sectors and industries. However, companie...
cena: 308,91 zł

 Syst?me d'information marketing et performance marketing Ismail Atta Thabet 9786207881048
Syst?me d'information marketing et performance marketing

ISBN: 9786207881048 / Francuski

ISBN: 9786207881048/Francuski

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ismail Atta Thabet
cena: 308,91 zł

 Marketing-Informationssystem und Marketingleistung Ismail Atta Thabet 9786207881024
Marketing-Informationssystem und Marketingleistung

ISBN: 9786207881024 / Niemiecki

ISBN: 9786207881024/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ismail Atta Thabet
cena: 308,91 zł

 Sistema de informa??o de marketing e desempenho de marketing Ismail Atta Thabet 9786207881062
Sistema de informa??o de marketing e desempenho de marketing

ISBN: 9786207881062 / Portugalski

ISBN: 9786207881062/Portugalski

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ismail Atta Thabet
cena: 308,91 zł

 Sistema informativo di marketing e performance di marketing Ismail Atta Thabet 9786207881055
Sistema informativo di marketing e performance di marketing

ISBN: 9786207881055 / Włoski

ISBN: 9786207881055/Włoski

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ismail Atta Thabet
cena: 308,91 zł

 L'effet du système d'information marketing sur les ventes et la part de marché Hassan, Abd El-Aziz, Gheith, Mohamed, Thabet, Ismail 9786206991069
L'effet du système d'information marketing sur les ventes et la part de marché

ISBN: 9786206991069 / Francuski / Miękka / 68 str.

ISBN: 9786206991069/Francuski/Miękka/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Abd El-Aziz Hassan; Mohamed Gheith; Ismail Thabet
Cette étude vise à étudier l'effet du système d'information marketing sur la croissance des ventes et la part de marché, sur la base d'une étude appliquée aux entreprises touristiques de la ville de Mansoura, du point de vue de leurs employés. L'étude a adopté la philosophie du positivisme, l'approche déductive et la méthode d'analyse quantitative comme méthodologie de recherche. L'instrument utilisé pour la collecte des données était un questionnaire, le chercheur a communiqué avec les employés de chaque entreprise en face à face pour augmenter le taux de réponse au...
Cette étude vise à étudier l'effet du système d'information marketing sur la croissance des ventes et la part de marché, sur la base d'une étude...
cena: 196,82 zł

 Die Auswirkung des Marketinginformationssystems auf Umsatz und Marktanteil Abd El-Aziz Hassan Mohamed Gheith Ismail Thabet 9786206991045
Die Auswirkung des Marketinginformationssystems auf Umsatz und Marktanteil

ISBN: 9786206991045 / Niemiecki

ISBN: 9786206991045/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Abd El-Aziz Hassan; Mohamed Gheith; Ismail Thabet
cena: 196,82 zł

 O efeito do sistema de informa??o de marketing nas vendas e na quota de mercado Abd El-Aziz Hassan Mohamed Gheith Ismail Thabet 9786206991083
O efeito do sistema de informa??o de marketing nas vendas e na quota de mercado

ISBN: 9786206991083 / Portugalski

ISBN: 9786206991083/Portugalski

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Abd El-Aziz Hassan; Mohamed Gheith; Ismail Thabet
cena: 196,82 zł

 L'effetto del sistema informativo di marketing sulle vendite e sulla quota di mercato Abd El-Aziz Hassan Mohamed Gheith Ismail Thabet 9786206991076
L'effetto del sistema informativo di marketing sulle vendite e sulla quota di mercato

ISBN: 9786206991076 / Włoski

ISBN: 9786206991076/Włoski

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Abd El-Aziz Hassan; Mohamed Gheith; Ismail Thabet
cena: 196,82 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia