• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Isabelle Frochot » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Marketing and Designing the Tourist Experience Isabelle Frochot 9781908999467
Marketing and Designing the Tourist Experience

ISBN: 9781908999467 / Angielski / Miękka / 2013 / 256 str.

ISBN: 9781908999467/Angielski/Miękka/2013/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Isabelle Frochot
The originality of this text lies in its combination of a wide range of knowledge, theory and best practice that has so far been widely distributed across a range of sources. Drawing all this together allows the authors to offer a much needed multifaceted but carefully integrated overview of managing and promoting the tourist experience. For students and practitioners alike it will make clear both in theory and in practice: * What really lies at the heart of the customer experience; * How to manage and improve service provision; * How to influence the customer experience; * Key examples...
The originality of this text lies in its combination of a wide range of knowledge, theory and best practice that has so far been widely distributed ac...
cena: 215,16

 A Practical Guide to Managing Tourist Experiences Isabelle Frochot 9780367894467
A Practical Guide to Managing Tourist Experiences

ISBN: 9780367894467 / Angielski / Twarda / 2021 / 204 str.

ISBN: 9780367894467/Angielski/Twarda/2021/204 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Isabelle Frochot
cena: 705,83

 Marketing and Designing the Tourist Experience Isabelle Frochot 9781908999450
Marketing and Designing the Tourist Experience

ISBN: 9781908999450 / Angielski / Twarda / 2013

ISBN: 9781908999450/Angielski/Twarda/2013

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Isabelle Frochot
The originality of this text lies in its combination of a wide range of knowledge, theory and best practice that has so far been widely distributed across a range of sources. Drawing all this together allows the authors to offer a much needed multifaceted but carefully integrated overview of managing and promoting the tourist experience. For students and practitioners alike it will make clear both in theory and in practice: * What really lies at the heart of the customer experience; * How to manage and improve service provision; * How to influence the customer experience; * Key examples...
The originality of this text lies in its combination of a wide range of knowledge, theory and best practice that has so far been widely distributed ac...
cena: 589,26

 A Practical Guide to Managing Tourist Experiences Isabelle Frochot 9780367819828
A Practical Guide to Managing Tourist Experiences

ISBN: 9780367819828 / Angielski / Miękka / 2021 / 204 str.

ISBN: 9780367819828/Angielski/Miękka/2021/204 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Isabelle Frochot
cena: 184,93

 Marketing for Tourism and Hospitality: Collaboration, Technology and Experiences Alan Fyall Patrick Legoherel Isabelle Frochot 9781138121270
Marketing for Tourism and Hospitality: Collaboration, Technology and Experiences

ISBN: 9781138121270 / Angielski / Twarda / 2019 / 594 str.

ISBN: 9781138121270/Angielski/Twarda/2019/594 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alan Fyall; Patrick Legoherel; Isabelle Frochot
cena: 778,85


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia