• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Isaac Tandoh » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 12

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Comunicação de marketing e desempenho das instituições financeiras Tandoh, Isaac 9786209222887
Comunicação de marketing e desempenho das instituições financeiras

ISBN: 9786209222887 / Portugalski / Miękka / 2025 / 96 str.

ISBN: 9786209222887/Portugalski/Miękka/2025/96 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Isaac Tandoh
cena: 246,14 zł

 Communication marketing et performance des institutions financières Tandoh, Isaac 9786209210082
Communication marketing et performance des institutions financières

ISBN: 9786209210082 / Francuski / Miękka / 2025 / 100 str.

ISBN: 9786209210082/Francuski/Miękka/2025/100 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Isaac Tandoh
La communication marketing reste une technique essentielle pour promouvoir les biens et services auprès du marché cible. Les spécialistes du marketing doivent maîtriser les outils de communication marketing et les utiliser efficacement pour acheminer leurs biens et services là où ils doivent être et obtenir un retour sur investissement. Cependant, les entreprises dépensent beaucoup en promotions sans obtenir les gains nécessaires pour justifier les sommes considérables investies. Cette étude examine les concepts de base de la communication marketing et son lien avec les excellentes...
La communication marketing reste une technique essentielle pour promouvoir les biens et services auprès du marché cible. Les spécialistes du market...
cena: 246,14 zł

 Marketingkommunikation und Performance von Finanzinstituten Tandoh, Isaac 9786209204968
Marketingkommunikation und Performance von Finanzinstituten

ISBN: 9786209204968 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 104 str.

ISBN: 9786209204968/Niemiecki/Miękka/2025/104 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Isaac Tandoh
Marketingkommunikation ist nach wie vor eine sehr wichtige Technik, um Waren und Dienstleistungen auf den Zielmarkt zu bringen. Im Wesentlichen müssen Marketingfachleute die Instrumente der Marketingkommunikation beherrschen und sie effektiv einsetzen, um ihre Waren und Dienstleistungen dorthin zu bringen, wo sie hingehören, und um Renditen für ihre Investitionen zu erzielen. Allerdings geben Unternehmen viel Geld für Werbung aus, ohne die notwendigen Gewinne für die enormen Investitionen zu erzielen. Diese Studie befasst sich mit den Grundkonzepten der Marketingkommunikation und ihrem...
Marketingkommunikation ist nach wie vor eine sehr wichtige Technik, um Waren und Dienstleistungen auf den Zielmarkt zu bringen. Im Wesentlichen müsse...
cena: 246,14 zł

 Komunikacja marketingowa i wyniki instytucji finansowych Tandoh, Isaac 9786209220326
Komunikacja marketingowa i wyniki instytucji finansowych

ISBN: 9786209220326 / Polski / Miękka / 2025 / 96 str.

ISBN: 9786209220326/Polski/Miękka/2025/96 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Isaac Tandoh
cena: 246,14 zł

 Le comunicazioni di marketing, la porta d'accesso al cuore dei consumatori Tandoh, Isaac 9786209215209
Le comunicazioni di marketing, la porta d'accesso al cuore dei consumatori

ISBN: 9786209215209 / Włoski / Miękka / 2025 / 96 str.

ISBN: 9786209215209/Włoski/Miękka/2025/96 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Isaac Tandoh
cena: 246,14 zł

 Marketing Communications & Performance of Financial Institutions Tandoh Isaac 9783659717604
Marketing Communications & Performance of Financial Institutions

ISBN: 9783659717604 / Angielski / Miękka / 2015 / 120 str.

ISBN: 9783659717604/Angielski/Miękka/2015/120 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Tandoh Isaac
Marketing Communications remains very essential technique in driving goods and services to the target market.Essentially, marketers will have to master the marketing communications tools and use them effectively to send their goods and services to where they should be and gain returns on their investments. However, companies do spend a lot on promotions without making the necessary gains for the huge monies invested.This study will look at the basic concepts in marketing communications and and its relationship to great performance of banks. It is a must read and it is recommended for...
Marketing Communications remains very essential technique in driving goods and services to the target market.Essentially, marketers will have to maste...
cena: 223,72 zł

 Impacto das promoções de vendas no desempenho da indústria automóvel Tandoh, Isaac, Osei, Benjamin 9786209337840
Impacto das promoções de vendas no desempenho da indústria automóvel

ISBN: 9786209337840 / Portugalski / Miękka / 2025 / 52 str.

ISBN: 9786209337840/Portugalski/Miękka/2025/52 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Isaac Tandoh; Benjamin Osei
cena: 178,89 zł

 Impact des promotions commerciales sur les performances de l'industrie automobile Tandoh, Isaac, Osei, Benjamin 9786209330162
Impact des promotions commerciales sur les performances de l'industrie automobile

ISBN: 9786209330162 / Francuski / Miękka / 2025 / 52 str.

ISBN: 9786209330162/Francuski/Miękka/2025/52 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Isaac Tandoh; Benjamin Osei
Partout dans le monde, les institutions sont devenues très agressives et innovantes dans leurs stratégies marketing en raison d'un environnement commercial hautement concurrentiel. L'une des stratégies adoptées par les spécialistes du marketing pour gagner de nouveaux prospects et augmenter leur chiffre d'affaires est la promotion commerciale. Cet ouvrage a pour objectif d'examiner les efforts de promotion commerciale déployés par les constructeurs automobiles ghanéens afin de rester en tête de la concurrence et de gagner de nouveaux clients. Les lecteurs trouveront cet ouvrage...
Partout dans le monde, les institutions sont devenues très agressives et innovantes dans leurs stratégies marketing en raison d'un environnement com...
cena: 178,89 zł

 Auswirkungen von Verkaufsförderungen auf die Leistung der Automobilindustrie Tandoh, Isaac, Osei, Benjamin 9786209327605
Auswirkungen von Verkaufsförderungen auf die Leistung der Automobilindustrie

ISBN: 9786209327605 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 52 str.

ISBN: 9786209327605/Niemiecki/Miękka/2025/52 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Isaac Tandoh; Benjamin Osei
Aufgrund des hart umkämpften Geschäftsumfelds sind Institutionen weltweit sehr aggressiv und innovativ in Bezug auf ihre Marketingstrategien geworden. Eine der Strategien, die Vermarkter anwenden, um neue Interessenten zu gewinnen und den Umsatz zu steigern, ist die Verkaufsförderung. Dieses Buch befasst sich mit den Verkaufsförderungsmaßnahmen ghanaischer Automobilunternehmen, um im Wettbewerb die Nase vorn zu behalten und neue Kunden zu gewinnen. Leser werden dieses Buch innovativ und aufschlussreich finden, und es wird Unternehmen dabei helfen, ihre Werbestrategien zu überdenken, um...
Aufgrund des hart umkämpften Geschäftsumfelds sind Institutionen weltweit sehr aggressiv und innovativ in Bezug auf ihre Marketingstrategien geworde...
cena: 178,89 zł

 Wplyw promocji sprzedazy na wyniki branzy motoryzacyjnej Tandoh, Isaac, Osei, Benjamin 9786209325045
Wplyw promocji sprzedazy na wyniki branzy motoryzacyjnej

ISBN: 9786209325045 / Polski / Miękka / 2025 / 52 str.

ISBN: 9786209325045/Polski/Miękka/2025/52 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Isaac Tandoh; Benjamin Osei
cena: 178,89 zł

 Impatto delle promozioni commerciali sulle prestazioni dell'industria automobilistica Tandoh, Isaac, Osei, Benjamin 9786209335280
Impatto delle promozioni commerciali sulle prestazioni dell'industria automobilistica

ISBN: 9786209335280 / Włoski / Miękka / 2025 / 52 str.

ISBN: 9786209335280/Włoski/Miękka/2025/52 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Isaac Tandoh; Benjamin Osei
cena: 178,89 zł

 Impact of Sales Promotions on The Performance of Auto-Mobile Industry Osei Benjamin                            Tandoh Isaac 9783659713187
Impact of Sales Promotions on The Performance of Auto-Mobile Industry

ISBN: 9783659713187 / Angielski / Miękka / 2015 / 80 str.

ISBN: 9783659713187/Angielski/Miękka/2015/80 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Osei Benjamin;Tandoh Isaac
Institutions all over the world have become very aggressive and innovative towards their marketing strategies due to the highly competitive business milieu. One of the strategies marketers do adopt to win new prospects and increase sales revenue is Sales Promotion. This book is aimed at looking at the sales promotional efforts adopted by the Ghanaian auto mobile companies in order to stay ahead of the competition and also win new clients. Readers will find this book innovative and insightful and it will help companies to reevaluate their promotional strategies to increase their market share....
Institutions all over the world have become very aggressive and innovative towards their marketing strategies due to the highly competitive business m...
cena: 160,95 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia