• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Hưng Vương Quang » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 16

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Horizons of Housing NGUYEN, Thi-Thanh-Huong, Ghadiri, Seyed Mohammadreza, VUONG, Quang-Hung 9786206781295
Horizons of Housing

ISBN: 9786206781295 / Angielski / Miękka / 160 str.

ISBN: 9786206781295/Angielski/Miękka/160 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Thi-Thanh-Huong NGUYEN; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Quang-Hung VUONG
In the 21st century, nations worldwide recognize the immense significance of the real estate market as a fundamental pillar of their economies. And today's customers are increasingly knowledgeable and adaptable, demanding higher levels of flexibility. As realty projects aim to enhance customer perception regarding their relationships with family and friends, customer sentiment reaches new heights. Thus, corporate governance models in the real estate industry are becoming more intelligent, leveraging technology to provide robust support. Today, the world economy has experienced fluctuations...
In the 21st century, nations worldwide recognize the immense significance of the real estate market as a fundamental pillar of their economies. And to...
cena: 290,98 zł

 INNOVATION und KUNDENNUTZENWERT WAHRNEHMUNG Vương Quang, Hưng, Ghadiri, Seyed Mohammadreza, Khalil, Khairir 9786204245119
INNOVATION und KUNDENNUTZENWERT WAHRNEHMUNG

ISBN: 9786204245119 / Niemiecki / Miękka / 180 str.

ISBN: 9786204245119/Niemiecki/Miękka/180 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Hưng Vương Quang; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Khairir Khalil
Heutzutage schafft umfassende Innovation auf kreative Weise einen Mehrwert für Kunden und Unternehmenseffizienz. Innovation erleichtert es den Unternehmen, Wettbewerbsvorteileund eine hohe Wettbewerbsfähigkeit im gleichen Marktsegment zu erhalten.Außerdem nutzen die Unternehmen dieInnovation, um einen neuen Markt zu schaffen und den Wettbewerb zu verringern, indem sie den Wert für den Verbraucher neu gestalten. Heutzutage sind die Kunden jedoch durch die Entwicklung der digitalenTechnologieintelligenter geworden.Daher haben große Unternehmen schon seit langem innovative Lösungen...
Heutzutage schafft umfassende Innovation auf kreative Weise einen Mehrwert für Kunden und Unternehmenseffizienz. Innovation erleichtert es den Untern...
cena: 169,92 zł

 
INNOVATION et VALEUR CLIENT PERCEPTION

ISBN: 9786204245195 / Francuski / Miękka / 180 str.

ISBN: 9786204245195/Francuski/Miękka/180 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Hưng Vương Quang; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Khairir Khalil
Aujourd'hui, l'innovation complète et créative crée de la valeur pour le client et l'efficacité de l'entreprise.L'innovation permet aux entreprises de maintenir des avantages concurrentielset une compétitivité élevée sur le même segment de marché. En outre, les entreprises utiliseront l'innovation pour créer un nouveau marché et réduire la concurrence en remodelant la valeur pour le consommateur. Cependant, de nos jours, les clients sont devenus plus intelligents avec le développement de latechnologienumérique.C'est pourquoi, depuis longtemps, les grandes entreprises ont...
Aujourd'hui, l'innovation complète et créative crée de la valeur pour le client et l'efficacité de l'entreprise.L'innovation permet aux entreprise...
cena: 169,92 zł

 INNOVATION and CUSTOMER VALUE PERCEPTION Vương Quang, Hưng, Ghadiri, Seyed Mohammadreza, Khalil, Khairir 9786203860689
INNOVATION and CUSTOMER VALUE PERCEPTION

ISBN: 9786203860689 / Angielski / Miękka / 156 str.

ISBN: 9786203860689/Angielski/Miękka/156 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Hưng Vương Quang; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Khairir Khalil
Nowadays, comprehensive innovation in a creative way will create value for customer & business efficiency. Innovation facilitates firms to maintain competitive advantages and high competitiveness in the same market segment. Besides, enterprises will use innovation to make a new market and reduce competition by reshaping consumer value. However, nowadays customers have become smarter with the development of digital technology. Therefore, for a long time, large enterprises have innovated solutions to bring customers experience when buying their products. This makes customers have different...
Nowadays, comprehensive innovation in a creative way will create value for customer & business efficiency. Innovation facilitates firms to maintain co...
cena: 169,92 zł

 
INNOVAZIONE e VALORE DEL CLIENTE PERCEZIONE

ISBN: 9786204245218 / Włoski / Miękka / 168 str.

ISBN: 9786204245218/Włoski/Miękka/168 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Hưng Vương Quang; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Khairir Khalil
cena: 169,92 zł

 
INOVAÇÃO e VALOR DO CLIENTE PERCEPÇÃO

ISBN: 9786204245225 / Portugalski / Miękka / 168 str.

ISBN: 9786204245225/Portugalski/Miękka/168 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Hưng Vương Quang; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Khairir Khalil
cena: 169,92 zł

 Building Seaborne Trade Logistics Salawu, Yekini Ojenya, Ghadiri, Seyed Mohammadreza, VUONG, Quang Hung 9786205515105
Building Seaborne Trade Logistics

ISBN: 9786205515105 / Angielski / Miękka / 212 str.

ISBN: 9786205515105/Angielski/Miękka/212 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yekini Ojenya Salawu; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Quang Hung VUONG
The need for the building of seaborne trade logistics to develop international trade has been proven to be very vital to the economy of any nation. Improved seaborne trade logistics enhance the efficiency of international trade among countries. The findings revealed that trade logistics factors (cost efficiency, customs effectiveness, infrastructure quality, and government policies) significantly influence international trade performance in Nigeria. So, the suggestions included in this book that can enhance the decisions for due implementation, which is generally germane for improving...
The need for the building of seaborne trade logistics to develop international trade has been proven to be very vital to the economy of any nation. Im...
cena: 380,65 zł

 COMPORTAMENTO BOCA-A-BOCA DO CLIENTE E COPORATE BRANDING NGUYEN, Tien Thanh, Ghadiri, Seyed Mohammadreza, VUONG, Quang Hung 9786204462820
COMPORTAMENTO BOCA-A-BOCA DO CLIENTE E COPORATE BRANDING

ISBN: 9786204462820 / Portugalski / Miękka / 172 str.

ISBN: 9786204462820/Portugalski/Miękka/172 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Tien Thanh NGUYEN; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Quang Hung VUONG
cena: 205,79 zł

 Logística do Comércio Marítimo de Construção Salawu, Yekini Ojenya, Ghadiri, Seyed Mohammadreza, VUONG, Quang Hung 9786205428894
Logística do Comércio Marítimo de Construção

ISBN: 9786205428894 / Portugalski / Miękka / 240 str.

ISBN: 9786205428894/Portugalski/Miękka/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yekini Ojenya Salawu; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Quang Hung VUONG
cena: 380,65 zł

 Construire la logistique du commerce maritime Salawu, Yekini Ojenya, Ghadiri, Seyed Mohammadreza, VUONG, Quang Hung 9786205428856
Construire la logistique du commerce maritime

ISBN: 9786205428856 / Francuski / Miękka / 244 str.

ISBN: 9786205428856/Francuski/Miękka/244 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yekini Ojenya Salawu; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Quang Hung VUONG
La nécessité de mettre en place une logistique du commerce maritime pour développer le commerce international s'est avérée très importante pour l'économie de toute nation. L'amélioration de la logistique du commerce maritime accroît l'efficacité du commerce international entre les pays. Les résultats ont révélé que les facteurs de logistique commerciale (efficacité des coûts, efficacité des douanes, qualité des infrastructures et politiques gouvernementales) influencent de manière significative les performances du commerce international au Nigeria. Ainsi, les suggestions...
La nécessité de mettre en place une logistique du commerce maritime pour développer le commerce international s'est avérée très importante pour ...
cena: 380,65 zł

 COMPORTAMENTO DEL PASSAPAROLA DEI CLIENTI E COPORATE BRANDING NGUYEN, Tien Thanh, Ghadiri, Seyed Mohammadreza, VUONG, Quang Hung 9786204462813
COMPORTAMENTO DEL PASSAPAROLA DEI CLIENTI E COPORATE BRANDING

ISBN: 9786204462813 / Włoski / Miękka / 168 str.

ISBN: 9786204462813/Włoski/Miękka/168 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Tien Thanh NGUYEN; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Quang Hung VUONG
cena: 205,79 zł

 CUSTOMER WORD-OF-MOUTH BEHAVIOR AND COPORATE BRANDING NGUYEN, Tien Thanh, Ghadiri, Seyed Mohammadreza, VUONG, Quang Hung 9786204738116
CUSTOMER WORD-OF-MOUTH BEHAVIOR AND COPORATE BRANDING

ISBN: 9786204738116 / Angielski / Miękka / 152 str.

ISBN: 9786204738116/Angielski/Miękka/152 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Tien Thanh NGUYEN; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Quang Hung VUONG
Higher education is also considered a competitive industry, like any other. Therefore, private universities also need to pay attention to branding in the higher education industry, which is an indispensable strategy of any university leadership. Furthermore, student behavior is also greatly influenced by communication. Therefore, Word of mouth (WOM) communication will substantially impact student behavior in sharing the brand more widely. This book analyzes the essential factors that strongly influence students' WOM behavior in sharing their university brand with others. Furthermore, this...
Higher education is also considered a competitive industry, like any other. Therefore, private universities also need to pay attention to branding in ...
cena: 205,79 zł

 Aufbau der Seehandelslogistik Salawu, Yekini Ojenya, Ghadiri, Seyed Mohammadreza, VUONG, Quang Hung 9786205427293
Aufbau der Seehandelslogistik

ISBN: 9786205427293 / Miękka / 248 str.

ISBN: 9786205427293/Miękka/248 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yekini Ojenya Salawu; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Quang Hung VUONG
Es hat sich gezeigt, dass der Aufbau einer Seehandelslogistik zur Entwicklung des internationalen Handels für die Wirtschaft eines Landes von entscheidender Bedeutung ist. Eine verbesserte Seehandelslogistik erhöht die Effizienz des internationalen Handels zwischen den Ländern. Die Ergebnisse zeigen, dass die Faktoren der Handelslogistik (Kosteneffizienz, Effektivität des Zolls, Qualität der Infrastruktur und Regierungspolitik) einen erheblichen Einfluss auf die Leistung des internationalen Handels in Nigeria haben. Die in diesem Buch enthaltenen Vorschläge können also die...
Es hat sich gezeigt, dass der Aufbau einer Seehandelslogistik zur Entwicklung des internationalen Handels für die Wirtschaft eines Landes von entsche...
cena: 380,65 zł

 Costruire la logistica del commercio marittimo Salawu, Yekini Ojenya, Ghadiri, Seyed Mohammadreza, VUONG, Quang Hung 9786205428887
Costruire la logistica del commercio marittimo

ISBN: 9786205428887 / Włoski / Miękka / 236 str.

ISBN: 9786205428887/Włoski/Miękka/236 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Yekini Ojenya Salawu; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Quang Hung VUONG
cena: 380,65 zł

 MUND-ZU-MUND-PROPAGANDA-VERHALTEN DER KUNDEN UND CORPORATE BRANDING NGUYEN, Tien Thanh, Ghadiri, Seyed Mohammadreza, VUONG, Quang Hung 9786204462790
MUND-ZU-MUND-PROPAGANDA-VERHALTEN DER KUNDEN UND CORPORATE BRANDING

ISBN: 9786204462790 / Miękka / 176 str.

ISBN: 9786204462790/Miękka/176 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Tien Thanh NGUYEN; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Quang Hung VUONG
Die Hochschulbildung gilt wie jede andere Branche auch als wettbewerbsorientiert. Daher müssen auch private Hochschulen auf die Markenbildung im Hochschulbereich achten, die eine unverzichtbare Strategie für jede Hochschulleitung ist. Darüber hinaus wird das Verhalten der Studierenden auch stark von der Kommunikation beeinflusst. Daher wird die Mundpropaganda (Word of Mouth Communication, WOM) einen wesentlichen Einfluss auf das Verhalten der Studenten haben, indem sie die Marke weiter verbreiten. In diesem Buch werden die wesentlichen Faktoren analysiert, die das WOM-Verhalten der...
Die Hochschulbildung gilt wie jede andere Branche auch als wettbewerbsorientiert. Daher müssen auch private Hochschulen auf die Markenbildung im Hoch...
cena: 205,79 zł

 LE COMPORTEMENT DE BOUCHE-À-OREILLE DES CLIENTS ET L'IMAGE DE MARQUE DES ENTREPRISES NGUYEN, Tien Thanh, Ghadiri, Seyed Mohammadreza, VUONG, Quang Hung 9786204464640
LE COMPORTEMENT DE BOUCHE-À-OREILLE DES CLIENTS ET L'IMAGE DE MARQUE DES ENTREPRISES

ISBN: 9786204464640 / Francuski / Miękka / 172 str.

ISBN: 9786204464640/Francuski/Miękka/172 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Tien Thanh NGUYEN; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Quang Hung VUONG
L'enseignement supérieur est également considéré comme un secteur concurrentiel, comme tous les autres. Par conséquent, les universités privées doivent également prêter attention à l'image de marque dans le secteur de l'enseignement supérieur, qui est une stratégie indispensable pour tout dirigeant d'université. En outre, le comportement des étudiants est également fortement influencé par la communication. Par conséquent, la communication de bouche à oreille (WOM) aura un impact substantiel sur le comportement des étudiants en partageant la marque plus largement. Ce livre...
L'enseignement supérieur est également considéré comme un secteur concurrentiel, comme tous les autres. Par conséquent, les universités privées...
cena: 205,79 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia