• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj siÄ™

Hung Nguyen Tien » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piÄ™kna
 [1849509]

  wiÄ™cej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• DzieciÄ™ca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• SÅ‚owniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• PodrÄ™czniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w jÄ™zyku ukraiÅ„skim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 10

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Tam Tu Tong Thong Thieu Hung Tien Nguyen 9781629880594
Tam Tu Tong Thong Thieu

ISBN: 9781629880594 / Wietnamski / MiÄ™kka / 2014 / 728 str.

ISBN: 9781629880594/Wietnamski/Miękka/2014/728 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Hung Tien Nguyen
Cuon sach tap trung vao tam tu cua nguoi lanh dao nen De Nhi Cong Hoa, ghi lai ro ve nhung gi chung toi trong thay, nhung gi nghe thay, nhung quyet dinh, menh lenh, roi nhung buoi hop cuoi cung tai Dinh Doc Lap, lan den nhung cheo chong, xoay xo cua chinh vien thuyen truong truoc khi con tau Mien Nam chim dam. Hy vong cua chung toi la se giup cho doc gia co them nhung du kien moi va chinh xac de doc gia di den nhung ket luan rieng cua minh. Doc cuon sach nay, doc gia se biet them ve nhung gi TT Thieu da tam su cung tac gia sau 1975, tu ap luc phai tu chuc toi noi ngam ngui truc khi bat buoc...
Cuon sach tap trung vao tam tu cua nguoi lanh dao nen De Nhi Cong Hoa, ghi lai ro ve nhung gi chung toi trong thay, nhung gi nghe thay, nhung quyet di...
cena: 128,91

 Agriculture and Rural Development in the People's Republic of the Congo G. Nguyen Tien Hung 9780367158668
Agriculture and Rural Development in the People's Republic of the Congo

ISBN: 9780367158668 / Angielski / MiÄ™kka / 2020 / 236 str.

ISBN: 9780367158668/Angielski/Miękka/2020/236 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
G. Nguyen Tien Hung
cena: 145,38

 Agriculture and Rural Development in the People's Republic of the Congo G. Nguyen Tien Hung 9780367008796
Agriculture and Rural Development in the People's Republic of the Congo

ISBN: 9780367008796 / Angielski / Twarda / 2018 / 258 str.

ISBN: 9780367008796/Angielski/Twarda/2018/258 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
G. Nguyen Tien Hung
This comprehensive study outlines the current transformation in agriculture and its effect on the demography, development, and economy of the People’s Republic of the Congo. G. Nguyen Tien Hung analyzes fundamental structural changes within the economy and the impact of the application of the Marxist model of development upon the performance and growth of the agricultural sector. The course of rural development over the past fifteen years is charted with an emphasis on migration, welfare, and the influence of aid on small farming communities. Dr. Hung assesses the constraints on...
This comprehensive study outlines the current transformation in agriculture and its effect on the demography, development, and economy of the Peopleâ€...
cena: 702,94

 Impacto da IA nas operações do Banco Comercial do Vietname Tang My, Sang; Nguyen Tien, Hung 9786202838368
Impacto da IA nas operações do Banco Comercial do Vietname

ISBN: 9786202838368 / Portugalski / MiÄ™kka / 2020 / 72 str.

ISBN: 9786202838368/Portugalski/Miękka/2020/72 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Sang Tang My; Hung Nguyen Tien
cena: 120,05

 Auswirkungen der KI auf die Tätigkeit der Vietnam Commercial Bank Tang My, Sang; Nguyen Tien, Hung 9786202838320
Auswirkungen der KI auf die Tätigkeit der Vietnam Commercial Bank

ISBN: 9786202838320 / Niemiecki / MiÄ™kka / 2020 / 72 str.

ISBN: 9786202838320/Niemiecki/Miękka/2020/72 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Sang Tang My; Hung Nguyen Tien
cena: 120,05

 MUND-ZU-MUND-PROPAGANDA-VERHALTEN DER KUNDEN UND CORPORATE BRANDING NGUYEN, Tien Thanh, Ghadiri, Seyed Mohammadreza, VUONG, Quang Hung 9786204462790
MUND-ZU-MUND-PROPAGANDA-VERHALTEN DER KUNDEN UND CORPORATE BRANDING

ISBN: 9786204462790 / MiÄ™kka / 176 str.

ISBN: 9786204462790/Miękka/176 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Tien Thanh NGUYEN; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Quang Hung VUONG
Die Hochschulbildung gilt wie jede andere Branche auch als wettbewerbsorientiert. Daher müssen auch private Hochschulen auf die Markenbildung im Hochschulbereich achten, die eine unverzichtbare Strategie für jede Hochschulleitung ist. Darüber hinaus wird das Verhalten der Studierenden auch stark von der Kommunikation beeinflusst. Daher wird die Mundpropaganda (Word of Mouth Communication, WOM) einen wesentlichen Einfluss auf das Verhalten der Studenten haben, indem sie die Marke weiter verbreiten. In diesem Buch werden die wesentlichen Faktoren analysiert, die das WOM-Verhalten der...
Die Hochschulbildung gilt wie jede andere Branche auch als wettbewerbsorientiert. Daher müssen auch private Hochschulen auf die Markenbildung im Hoch...
cena: 204,83

 LE COMPORTEMENT DE BOUCHE-À-OREILLE DES CLIENTS ET L'IMAGE DE MARQUE DES ENTREPRISES NGUYEN, Tien Thanh, Ghadiri, Seyed Mohammadreza, VUONG, Quang Hung 9786204464640
LE COMPORTEMENT DE BOUCHE-À-OREILLE DES CLIENTS ET L'IMAGE DE MARQUE DES ENTREPRISES

ISBN: 9786204464640 / Francuski / MiÄ™kka / 172 str.

ISBN: 9786204464640/Francuski/Miękka/172 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Tien Thanh NGUYEN; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Quang Hung VUONG
L'enseignement supérieur est également considéré comme un secteur concurrentiel, comme tous les autres. Par conséquent, les universités privées doivent également prêter attention à l'image de marque dans le secteur de l'enseignement supérieur, qui est une stratégie indispensable pour tout dirigeant d'université. En outre, le comportement des étudiants est également fortement influencé par la communication. Par conséquent, la communication de bouche à oreille (WOM) aura un impact substantiel sur le comportement des étudiants en partageant la marque plus largement. Ce livre...
L'enseignement supérieur est également considéré comme un secteur concurrentiel, comme tous les autres. Par conséquent, les universités privées...
cena: 204,83

 COMPORTAMENTO BOCA-A-BOCA DO CLIENTE E COPORATE BRANDING NGUYEN, Tien Thanh, Ghadiri, Seyed Mohammadreza, VUONG, Quang Hung 9786204462820
COMPORTAMENTO BOCA-A-BOCA DO CLIENTE E COPORATE BRANDING

ISBN: 9786204462820 / Portugalski / MiÄ™kka / 172 str.

ISBN: 9786204462820/Portugalski/Miękka/172 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Tien Thanh NGUYEN; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Quang Hung VUONG
cena: 204,83

 COMPORTAMENTO DEL PASSAPAROLA DEI CLIENTI E COPORATE BRANDING NGUYEN, Tien Thanh, Ghadiri, Seyed Mohammadreza, VUONG, Quang Hung 9786204462813
COMPORTAMENTO DEL PASSAPAROLA DEI CLIENTI E COPORATE BRANDING

ISBN: 9786204462813 / WÅ‚oski / MiÄ™kka / 168 str.

ISBN: 9786204462813/Włoski/Miękka/168 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Tien Thanh NGUYEN; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Quang Hung VUONG
cena: 204,83

 CUSTOMER WORD-OF-MOUTH BEHAVIOR AND COPORATE BRANDING NGUYEN, Tien Thanh, Ghadiri, Seyed Mohammadreza, VUONG, Quang Hung 9786204738116
CUSTOMER WORD-OF-MOUTH BEHAVIOR AND COPORATE BRANDING

ISBN: 9786204738116 / Angielski / MiÄ™kka / 152 str.

ISBN: 9786204738116/Angielski/Miękka/152 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Tien Thanh NGUYEN; Seyed Mohammadreza Ghadiri; Quang Hung VUONG
Higher education is also considered a competitive industry, like any other. Therefore, private universities also need to pay attention to branding in the higher education industry, which is an indispensable strategy of any university leadership. Furthermore, student behavior is also greatly influenced by communication. Therefore, Word of mouth (WOM) communication will substantially impact student behavior in sharing the brand more widely. This book analyzes the essential factors that strongly influence students' WOM behavior in sharing their university brand with others. Furthermore, this...
Higher education is also considered a competitive industry, like any other. Therefore, private universities also need to pay attention to branding in ...
cena: 204,83


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatnoÅ›ci

Zobacz:

  • KsiÄ™garnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOÅšCI | USTAWIENIA PRYWATNOÅšCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia