• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Henry Herbert Finch » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Wplyw marki korporacyjnej na wyniki firmy Finch, Henry Herbert 9786209014130
Wplyw marki korporacyjnej na wyniki firmy

ISBN: 9786209014130 / Polski / Miękka / 2025 / 72 str.

ISBN: 9786209014130/Polski/Miękka/2025/72 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Henry Herbert Finch
cena: 277,53

 L'impatto del Corporate Branding sulla performance aziendale Finch, Henry Herbert 9786209014123
L'impatto del Corporate Branding sulla performance aziendale

ISBN: 9786209014123 / Włoski / Miękka / 2025 / 68 str.

ISBN: 9786209014123/Włoski/Miękka/2025/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Henry Herbert Finch
cena: 277,53

 Der Einfluss von Corporate Branding auf die Unternehmensleistung Finch, Henry Herbert 9786209014055
Der Einfluss von Corporate Branding auf die Unternehmensleistung

ISBN: 9786209014055 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 76 str.

ISBN: 9786209014055/Niemiecki/Miękka/2025/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Henry Herbert Finch
Corporate Branding entwickelt sich zu einem strategischen Instrument für die Erreichung von Unternehmenszielen. Dieser Studienbereich ist eine Verschmelzung von Leitbildern, Unternehmenskultur, Unternehmenskommunikation, visueller Unternehmensidentität und Überprüfung der Unternehmensidentität. Mit anderen Worten: Es hat seine Wurzeln in der Strategie- und Verhaltenslehre. Dieses Buch ist ein neuartiger Versuch, alle Instrumente, die der moderne Manager benötigt, um sein Unternehmen als Marke zu führen, unter einem Dach zu vereinen. In der heutigen Zeit des harten Wettbewerbs müssen...
Corporate Branding entwickelt sich zu einem strategischen Instrument für die Erreichung von Unternehmenszielen. Dieser Studienbereich ist eine Versch...
cena: 277,53

 O impacto da marca corporativa no desempenho da empresa Finch, Henry Herbert 9786209014161
O impacto da marca corporativa no desempenho da empresa

ISBN: 9786209014161 / Portugalski / Miękka / 2025 / 68 str.

ISBN: 9786209014161/Portugalski/Miękka/2025/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Henry Herbert Finch
cena: 277,53

 L'impact de l'image de marque sur la performance de l'entreprise Finch, Henry Herbert 9786209014109
L'impact de l'image de marque sur la performance de l'entreprise

ISBN: 9786209014109 / Francuski / Miękka / 2025 / 64 str.

ISBN: 9786209014109/Francuski/Miękka/2025/64 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Henry Herbert Finch
L'image de marque de l'entreprise apparaît comme un outil stratégique pour atteindre les objectifs de l'entreprise. Ce domaine d'étude est un amalgame d'énoncés de mission, de culture d'entreprise, de communications d'entreprise, d'identité visuelle d'entreprise et d'examen de l'identité d'entreprise. En d'autres termes, il trouve ses racines dans les écoles de stratégie et de comportement. Ce livre est une tentative originale de réunir sous un même toit tous les outils dont le manager moderne a besoin pour gérer son entreprise comme une marque. À une époque où la concurrence...
L'image de marque de l'entreprise apparaît comme un outil stratégique pour atteindre les objectifs de l'entreprise. Ce domaine d'étude est un amalg...
cena: 277,53


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia