wyszukanych pozycji: 9
When Everything Falls Apart: Book Three: The Beginning
ISBN: 9781039115491 / Angielski / Twarda / 2021 / 306 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
141,41 zł |
When Everything Falls Apart: Book One: The End
ISBN: 9781039103696 / Angielski / Miękka / 2021 / 252 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
83,95 zł |
When Everything Falls Apart: Book Two: The Middle
ISBN: 9781039103726 / Angielski / Miękka / 2021 / 522 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
132,57 zł |
When Everything Falls Apart: Book Three: The Beginning
ISBN: 9781039115484 / Angielski / Miękka / 2021 / 306 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
97,21 zł |
When Everything Falls Apart: Book One: The End
ISBN: 9781039103702 / Angielski / Twarda / 2021 / 252 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
141,41 zł |
When Everything Falls Apart: Book Two: The Middle
ISBN: 9781039103733 / Angielski / Twarda / 2021 / 522 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
176,78 zł |
Sport Consumer Behaviour: Marketing Strategies
ISBN: 9780367552435 / Angielski / Miękka / 2022 / 352 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
241,76 zł |
Consumer Behaviour in Sport and Events
ISBN: 9781138135499 / Angielski / Twarda / 2016 / 272 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. Consumer Behaviour in Sport and Events emphasises the role of consumer behaviour in sport marketing. Given the social, economic, and environmental benefits of sport events, the challenge for marketers is to understand the complexity of sport and event participation. Through a heightened understanding of consumer behaviour, marketers are able to develop communication strategies to enhance the experience, while identifying key elements of the consumer's decision-making process. This book provides students and industry professionals with the knowledge and skills necessary to meet the current... Consumer Behaviour in Sport and Events emphasises the role of consumer behaviour in sport marketing. Given the social, economic, and environmental ... |
|
cena:
919,95 zł |
Sport Consumer Behaviour: Marketing Strategies
ISBN: 9780367552411 / Angielski / Twarda / 2022 / 352 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
709,67 zł |