wyszukanych pozycji: 2
Marketing Fashion Third Edition: Strategy, Branding and Promotion
ISBN: 9781529420326 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 8-10 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
196,61 zł |
Marketing Mody. Strategia i promocja
ISBN: 9788321350646 / Polski / Miękka / 2019 / 240 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 1-3 dni roboczych. Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami,... Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśn...
|
|
64,86 zł |