• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Hans Ruediger Kaufmann » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Customer-Centric Marketing Strategies: Tools for Building Organizational Performance Kaufmann, Hans-Ruediger 9781466625242
Customer-Centric Marketing Strategies: Tools for Building Organizational Performance

ISBN: 9781466625242 / Angielski / Twarda / 2012 / 676 str.

ISBN: 9781466625242/Angielski/Twarda/2012/676 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Hans-Ruediger Kaufmann; Mohammed Fateh Ali Khan Panni
As customer orientation continues to gain importance in the marketing field, there has been a growing concern for organizations to implement effective customer centric policies. Customer-Centric Marketing Strategies: Tools for Building Organizational Performance provides a more conceptual understanding on customer-centric marketing strategies as well as revealing the success factors of these concepts. This book will discuss how to improve the organization's financial and marketing performance.
As customer orientation continues to gain importance in the marketing field, there has been a growing concern for organizations to implement effective...
cena: 948,15

 Exploring the Power of Electronic Word-of-Mouth in the Services Industry Hans Ruediger Kaufmann, Sandra Maria Correia Loureiro 9781522585756
Exploring the Power of Electronic Word-of-Mouth in the Services Industry

ISBN: 9781522585756 / Angielski / Twarda / 2019 / 390 str.

ISBN: 9781522585756/Angielski/Twarda/2019/390 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Hans Ruediger Kaufmann;Sandra Maria Correia Loureiro
cena: 1427,39

 Handbook of Research on Contemporary Consumerism Hans Ruediger Kaufmann, Mohammad Fateh Ali Khan Panni 9781522582700
Handbook of Research on Contemporary Consumerism

ISBN: 9781522582700 / Angielski / Twarda / 2019 / 370 str.

ISBN: 9781522582700/Angielski/Twarda/2019/370 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Hans Ruediger Kaufmann;Mohammad Fateh Ali Khan Panni
cena: 1601,96

 Encouraging Participative Consumerism Through Evolutionary Digital Marketing: Emerging Research and Opportunities Hans-Ruediger Kaufmann Agapi Manarioti  9781683180128
Encouraging Participative Consumerism Through Evolutionary Digital Marketing: Emerging Research and Opportunities

ISBN: 9781683180128 / Angielski / Twarda / 2017 / 240 str.

ISBN: 9781683180128/Angielski/Twarda/2017/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Hans-Ruediger Kaufmann;Agapi Manarioti
cena: 820,03

 Handbook of Research on Consumerism in Business and Marketing: Concepts and Practices Hans-Ruediger Kaufmann Mohammad Fateh Ali Khan Panni 9781466658806
Handbook of Research on Consumerism in Business and Marketing: Concepts and Practices

ISBN: 9781466658806 / Angielski / Twarda / 2014 / 668 str.

ISBN: 9781466658806/Angielski/Twarda/2014/668 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Hans-Ruediger Kaufmann; Mohammad Fateh Ali Khan Panni
This book features research on diverse topics on consumerism in the global marketplace, focusing on the ways in which businesses can improve their relationships with customers as well as analyze and influence purchasing behavior--
This book features research on diverse topics on consumerism in the global marketplace, focusing on the ways in which businesses can improve their rel...
cena: 1870,68

 Socio-Economic Perspectives on Consumer Engagement and Buying Behavior Hans Ruediger Kaufmann Mohammad Fateh Ali Khan Panni 9781522521396
Socio-Economic Perspectives on Consumer Engagement and Buying Behavior

ISBN: 9781522521396 / Angielski / Twarda / 2017 / 448 str.

ISBN: 9781522521396/Angielski/Twarda/2017/448 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Hans Ruediger Kaufmann; Mohammad Fateh Ali Khan Panni
A comprehensive reference source on new innovative dimensions of consumer behavioural studies that reveals different conceptual and theoretical frameworks. This publication features expansive coverage on a number of relevant topics and perspectives, such as green products, automotive technology, and anti-branding.
A comprehensive reference source on new innovative dimensions of consumer behavioural studies that reveals different conceptual and theoretical framew...
cena: 1050,66


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia