• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Exploring Mathematics and Science Teachers' Knowledge: Windows Into Teacher Thinking » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Exploring Mathematics and Science Teachers' Knowledge: Windows Into Teacher Thinking

ISBN-13: 9780415713870 / Angielski / Twarda / 2014 / 236 str.

Hamsa Venkat; Marissa Rollnick; John Loughran
Exploring Mathematics and Science Teachers' Knowledge: Windows Into Teacher Thinking Venkat, Hamsa 9780415713870 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Exploring Mathematics and Science Teachers' Knowledge: Windows Into Teacher Thinking

ISBN-13: 9780415713870 / Angielski / Twarda / 2014 / 236 str.

Hamsa Venkat; Marissa Rollnick; John Loughran
cena 878,00
(netto: 836,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 856,36
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Globally, mathematics and science education faces three crucial challenges: an increasing need for mathematics and science graduates; a declining enrolment of school graduates into university studies in these disciplines; and the varying quality of school teaching in these areas. Alongside these challenges, internationally more and more non-specialists are teaching mathematics and science at both primary and secondary levels, and research evidence has revealed how gaps and limitations in teachers' content understandings can lead to classroom practices that present barriers to students' learning. This book addresses these issues by investigating how teachers' content knowledge interacts with their pedagogies across diverse contexts and perspectives.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Science & Technology
Education > Teaching - Subjects - Mathematics
Mathematics > Study & Teaching
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415713870
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
236
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.62 x 16.0 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part 1: Overviews of Mathematics and Science Knowledge for Teaching  Mathematics Teachers’ Content Knowledge Mike Askew.  Science Teachers’ Content Knowledge Vanessa Kind  Part 2: Challenges to Current Formulations  Improving PCK and CK in Science Teachers Elizabeth Mavhunga.  Recognising and Illuminating Connections in Proportional Relationships Sarah Bansilal.  Novice Unqualified Graduate Science Teachers’ Topic Specific Pedagogical Content Knowledge, Content Knowledge and their Beliefs About Teaching Phihlo Pitjeng.  Teaching Division: The Importance of Coherence in What is Made Available to Learn Corin Mathews.  Profiling Chemistry Teachers’ Changing PCK Trajectories Mpunki Nakedi  Part 3: Applying/Combining Existing Frameworks – New Insights  Planting the Seed: Scaffolding the PCK Development of Pre-Service Science Teachers Adam Bertram and John Loughran.  Teachers’ Mathematical Discourse in Instruction: Focus on Examples and Explanations Jill Adler and Hamsa Venkat.  Using Self-Study to Learn New Topics in Chemistry – A Case Study of Three Practising Teachers Marissa Rollnick.  A Love for Mathematical Playfulness as a Key Ingredient of Mathematical Knowledge for Teaching Mellony Graven and Marc Schafer.  Developing an Instrument to Assess Grade 12 Teachers’ Topic Specific PCK in Organic Chemistry Bette Davidowitz and Nonkanyiso Vokwana.  Recognizing and Valuing Teachers’ Professional Knowledge of Practice John Loughran.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia