wyszukanych pozycji: 5
Krisenmanagement und Analyse seiner Folgen und Erfolge
ISBN: 9786202645232 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
122,87 zł |
Crisis management and analysis of its consequences and achievements
ISBN: 9786138937425 / Angielski / Miękka / 2020 / 72 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
209,65 zł |
Markenidentität und ihre Auswirkungen auf die Kundenbindung
ISBN: 9786202622301 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
122,87 zł |
Brand identity and its impact on customer loyalty
ISBN: 9786138935186 / Angielski / Miękka / 2020 / 60 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
209,65 zł |
L'identité de la marque et son impact sur la fidélité des clients
ISBN: 9786202622325 / Francuski / Miękka / 2020 / 52 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
122,87 zł |