• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Satisfaction Measurement for ISO 9000: 2000 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Satisfaction Measurement for ISO 9000: 2000

ISBN-13: 9780750655132 / Angielski / Miękka / 2001 / 160 str.

BSC Nigel Hill; Bill Self; Greg Roche
Customer Satisfaction Measurement for ISO 9000: 2000 Nigel Hill Bill Self Greg Roche 9780750655132 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Satisfaction Measurement for ISO 9000: 2000

ISBN-13: 9780750655132 / Angielski / Miękka / 2001 / 160 str.

BSC Nigel Hill; Bill Self; Greg Roche
cena 287,74 zł
(netto: 274,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 277,00 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The ISO 9000 quality management standard requires that registered companies measure customer statisfaction. Many customer surveys produce misleading results due to poor questionnaire design, inappropriate data collection methods and invalid statistic analysis.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Quality Control
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750655132
Rok wydania:
2001
Dostępne języki:
Ilość stron:
160
Waga:
0.30 kg
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Miękka

'This book attempts to redefine the importance of the customer in terms of how their input can be used proactively and creatively for quality improvement...I found the book as a whole an easy, interesting read, being logically structured and well presented.....with the worked examples and commentary proving thought-provoking, uncomplicated and well structured.'
Quality World, July 2002

'This book explains in a clear and simple way how to conduct a professional customer satisfaction survey that will produce reliable results - as well as being consistent with ISO 9001:2000. Not only is each step of the customer satisfaction measurement process explained sequentially, each step is also linked to appropriate clauses in the ISO 9001:2000 statement.'
Quality World, March 2002

Why measure customer satisfaction? The requirements of ISO 9000:2000; Identifying customer requirements; A representative sample; Questionnaire design; Conducting the survey; Analysis of data; Customer communication; Continuous improvement - enhancing customer satisfaction; Beyond ISO 9001 - the guidelines of ISO 9004.

Nigel Hill, Bill Self, Greg Roche

Self, Bill Bill Self is the current head coach of the Univers... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia