• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Gavin Ambrose » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Basics Graphic Design 01: Approach and Language Ambrose, Gavin|||Aano-Billson, Nigel 9782940411351
Basics Graphic Design 01: Approach and Language

ISBN: 9782940411351 / Angielski / Miękka / 2011 / 200 str.

ISBN: 9782940411351/Angielski/Miękka/2011/200 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Gavin Ambrose; Nigel Aano-Billson

Students are provided with the knowledge that will enable them to respond to a course and prepare for a career in graphic design. The book begins with an overview of various approaches to graphic design, as well as its inherent language. It goes on to look at methods for generating and developing ideas, research methods, and understanding what is meant by the design brief. The book draws on contemporary and historical sources and concludes with a discussion on the application of the creative idea.

Approach and Language is the first title in the Basics Graphic Design...

Students are provided with the knowledge that will enable them to respond to a course and prepare for a career in graphic design. The book begins w...

cena: 122,92

 Typography Paul Harris Gavin Ambrose 9781474225281
Typography

ISBN: 9781474225281 / Angielski / Miękka / 2017 / 200 str.

ISBN: 9781474225281/Angielski/Miękka/2017/200 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Paul Harris; Gavin Ambrose
cena: 121,64

 Design Thinking for Visual Communication Gavin (University of Brighton, UK) Ambrose 9781350106222
Design Thinking for Visual Communication

ISBN: 9781350106222 / Angielski / Miękka / 2019 / 184 str.

ISBN: 9781350106222/Angielski/Miękka/2019/184 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
UK) Ambrose Gavin (University of Brighton
How do you start a design project? How can you generate ideas and concepts in response to a design brief? How do other designers do it? This book will answer all these questions and more.Now in its second edition, the highly popular Design Thinking for Visual Communication identifies methods and thought processes used by designers in order to start the process that eventually leads to a finished piece of work. Step-by-step guidance for each part of the process is highlighted by real-life case studies, enabling the student to see teaching in practice. This focus on ideas and methods eschews an...
How do you start a design project? How can you generate ideas and concepts in response to a design brief? How do other designers do it? This book will...
cena: 126,06

 Basics Graphic Design 03: Idea Generation Mr Neil Leonard Gavin Ambrose  9781350170223
Basics Graphic Design 03: Idea Generation

ISBN: 9781350170223 / Angielski / Miękka / 2020 / 200 str.

ISBN: 9781350170223/Angielski/Miękka/2020/200 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Mr Neil Leonard;Gavin Ambrose
Successful visual outcomes can only be arrived at through the generation of great ideas, driven by research that will ultimately provide the designer with a range of potential design solutions. Basics Graphic Design 03: Idea Generation explores the different ways in which the designer can generate ideas. Consideration is given to audience, context and materials as well as to the many levels of idea generation, from the macro to the micro, from brainstorming to more focused, selective and strategic systems.
Successful visual outcomes can only be arrived at through the generation of great ideas, driven by research that will ultimately provide the designer ...
cena: 121,64

 The Fundamentals of Typography Gavin Ambrose Paul Harris Sallyanne Theodosiou 9781474270366
The Fundamentals of Typography

ISBN: 9781474270366 / Angielski / Miękka / 2020 / 200 str.

ISBN: 9781474270366/Angielski/Miękka/2020/200 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Gavin Ambrose; Paul Harris; Sallyanne Theodosiou
Offering real world examples as well as a brief history of type, this book explains and demonstrates the fundamental principles of using type with examples from leading international designers
Offering real world examples as well as a brief history of type, this book explains and demonstrates the fundamental principles of using type with ex...
cena: 145,98

 Basics Graphic Design 02: Design Research: Investigation for successful creative solutions Neil Leonard (University of the West of England, UK), Gavin Ambrose (University of Brighton, UK) 9781350167520
Basics Graphic Design 02: Design Research: Investigation for successful creative solutions

ISBN: 9781350167520 / Angielski / Miękka / 2021 / 200 str.

ISBN: 9781350167520/Angielski/Miękka/2021/200 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
UK) Neil Leonard (University of the West of England; UK) Gavin Ambrose (University of Brighton
Design Research shows readers how to choose the best method of research in order to save time and get the right results.The book makes readers aware of all the different research methods, as well as how to carry out the most appropriate research for their graphic design projects. All stages of the research process are considered in a dynamic and entertaining style, covering audience, context, trends, sources, documentation, dissemination and more. Students and designers can benefit from this text by learning fresh ways to analyse information obtained by data gathering, and how best to test...
Design Research shows readers how to choose the best method of research in order to save time and get the right results.The book makes readers aware o...
cena: 121,64


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia