• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Publicité et Promotion des Ventes à l'ère du digital » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Publicité et Promotion des Ventes à l'ère du digital

ISBN-13: 9786209222658 / Francuski / Miękka / 2025 / 112 str.

MBI MBAMBI Montana Joshua; GAMOYENI MBOYO José
Publicité et Promotion des Ventes à l'ère du digital Montana Joshua, MBI MBAMBI, José, GAMOYENI MBOYO 9786209222658 Éditions universitaires européennes - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Publicité et Promotion des Ventes à l'ère du digital

ISBN-13: 9786209222658 / Francuski / Miękka / 2025 / 112 str.

MBI MBAMBI Montana Joshua; GAMOYENI MBOYO José
cena 273,04
(netto: 260,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 273,04
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

À l'ère du numérique, les frontières entre publicité, promotion et communication interactive se brouillent. Cet ouvrage explore la profonde mutation des stratégies promotionnelles à travers l'intégration des outils digitaux : réseaux sociaux, marketing d'influence, publicité programmatique, intelligence artificielle et commerce électronique.En s'appuyant sur des cas concrets et des approches pédagogiques issues du terrain africain, l'auteur analyse comment les entreprises peuvent repenser leurs campagnes pour atteindre un consommateur désormais connecté, mobile et participatif.Ce livre offre une lecture claire et structurée des fondements de la publicité et de la promotion des ventes, tout en mettant en lumière les nouveaux leviers de performance qu'apportent les technologies digitales.Destiné aux étudiants, enseignants, entrepreneurs et professionnels du marketing, il constitue un guide pratique et théorique pour comprendre, concevoir et piloter efficacement la communication commerciale à l'ère du digital.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Éditions universitaires européennes
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786209222658
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
112
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia