wyszukanych pozycji: 4
![]() |
Fallstudien Zum Marketing
ISBN: 9783428053926 / Niemiecki / Miękka / 1983 / 450 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
426,86 |
![]() |
Die Bestimmung Der Kaufverbundenheit Von Produkten
ISBN: 9783428042845 / Niemiecki / Miękka / 1979 / 232 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
189,45 |
![]() |
Die Beurteilung einer Zeitschrift als Werbeträger.
ISBN: 9783428060634 / Niemiecki / Miękka / 1986 / 102 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
165,71 |
![]() |
Erfolgskontrolle Im Marketing
ISBN: 9783428033423 / Niemiecki / Miękka / 1975 / 367 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
284,41 |