• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Flávio Brambilla » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 9

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Fondamenti di marketing relazionale Brambilla, Flávio 9786206298045
Fondamenti di marketing relazionale

ISBN: 9786206298045 / Włoski / Miękka / 88 str.

ISBN: 9786206298045/Włoski/Miękka/88 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Flávio Brambilla
cena: 245,56

 Grundlagen des Beziehungs-Marketings Brambilla, Flávio 9786206297987
Grundlagen des Beziehungs-Marketings

ISBN: 9786206297987 / Niemiecki / Miękka / 92 str.

ISBN: 9786206297987/Niemiecki/Miękka/92 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Flávio Brambilla
Das Beziehungsmarketing durch Anwendungen des Customer Relationship Management (CRM) ist eine Praxis, die sich an der Marketingphilosophie und -strategie orientiert. Es ist durch technologische Unterstützung anwendbar und befindet sich an der Schwelle zwischen den Bereichen Verwaltung und Informationstechnologie. Um besser zu verstehen, welche Eigenschaften für die Wirksamkeit dieser Praktiken mit einem größeren organisatorischen Umfang und einer größeren Kapazität für Informationen über das Kundenverhalten erforderlich sind, muss man verstehen, dass CRM nicht auf technologische...
Das Beziehungsmarketing durch Anwendungen des Customer Relationship Management (CRM) ist eine Praxis, die sich an der Marketingphilosophie und -strate...
cena: 245,56

 Relationship Marketing Fundamentals Brambilla, Flávio 9786206297994
Relationship Marketing Fundamentals

ISBN: 9786206297994 / Angielski / Miękka / 84 str.

ISBN: 9786206297994/Angielski/Miękka/84 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Flávio Brambilla
Relationship Marketing, through Customer Relationship Management (CRM) applications, is a practice guided by marketing philosophy and strategies. It is applicable through technological support, and is at the threshold of the areas of Administration and Information Technology. In order to better understand the attributes required for the effectiveness of these practices, with a greater organisational scope, and greater capacity for information on customer behaviour, it is necessary to understand that CRM is not limited to technological support, but constitutes a business philosophy and lasting...
Relationship Marketing, through Customer Relationship Management (CRM) applications, is a practice guided by marketing philosophy and strategies. It i...
cena: 245,56

 Principes du marketing relationnel Brambilla, Flávio 9786206298038
Principes du marketing relationnel

ISBN: 9786206298038 / Francuski / Miękka / 92 str.

ISBN: 9786206298038/Francuski/Miękka/92 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Flávio Brambilla
Le marketing relationnel, par le biais d'applications de gestion de la relation client (CRM), est une pratique guidée par la philosophie et les stratégies de marketing. Il est applicable grâce à un soutien technologique et se situe au seuil des domaines de l'administration et de la technologie de l'information. Afin de mieux comprendre les attributs nécessaires à l'efficacité de ces pratiques, avec une plus grande portée organisationnelle et une plus grande capacité d'information sur le comportement des clients, il est nécessaire de comprendre que la GRC ne se limite pas à un...
Le marketing relationnel, par le biais d'applications de gestion de la relation client (CRM), est une pratique guidée par la philosophie et les strat...
cena: 245,56

 Cocriação de Valor no Relacionamento Empresa e Cliente Brambilla, Flávio 9786200573087
Cocriação de Valor no Relacionamento Empresa e Cliente

ISBN: 9786200573087 / Portugalski / Miękka / 2020 / 132 str.

ISBN: 9786200573087/Portugalski/Miękka/2020/132 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Flávio Brambilla; Luis Carlos Alves da Silva
cena: 276,87

 Fundamentos do Marketing de Relacionamento : Perspectiva Bidimensional do Customer Relationship Management (CRM) Brambilla, Flávio 9783639683998
Fundamentos do Marketing de Relacionamento : Perspectiva Bidimensional do Customer Relationship Management (CRM)

ISBN: 9783639683998 / Portugalski

ISBN: 9783639683998/Portugalski

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Flávio Brambilla
cena: 245,56

 Etnometodologia e Cocriação de Valor Brambilla, Flávio 9786202171571
Etnometodologia e Cocriação de Valor

ISBN: 9786202171571 / Portugalski / Miękka / 2018 / 208 str.

ISBN: 9786202171571/Portugalski/Miękka/2018/208 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Flávio Brambilla; Cláudio Damacena
cena: 290,29

 Cocriação de Valor na Interação entre Ensino e Aprendizagem Régio Brambilla, Flávio 9786203465907
Cocriação de Valor na Interação entre Ensino e Aprendizagem

ISBN: 9786203465907 / Portugalski / Miękka / 2021 / 112 str.

ISBN: 9786203465907/Portugalski/Miękka/2021/112 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Flávio Régio Brambilla; Maicon Da Silva
cena: 245,56

 Ko-Wertschöpfung in der Interaktion zwischen Lehren und Lernen Flávio Régio Brambilla, Maicon Da Silva 9786203514452
Ko-Wertschöpfung in der Interaktion zwischen Lehren und Lernen

ISBN: 9786203514452 / Niemiecki / Miękka / 2021 / 112 str.

ISBN: 9786203514452/Niemiecki/Miękka/2021/112 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Flávio Régio Brambilla;Maicon Da Silva
cena: 245,56


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia