• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Fiona Schweitzer » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Innovation Heroes: Understanding Customers as a Valuable Innovation Resource Schweitzer, Fiona 9781786347817
Innovation Heroes: Understanding Customers as a Valuable Innovation Resource

ISBN: 9781786347817 / Angielski / Miękka / 2018 / 308 str.

ISBN: 9781786347817/Angielski/Miękka/2018/308 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Uk) Univ Of Sussex Joe Tidd (Spru;Fiona Schweitzer (Grenoble Ecole De Mana
This book provides the knowledge necessary for succeeding in a world where companies increasingly work side-by-side with customers to create new products and services. It is a pivotal navigation tool that helps cruise the ocean of customer integration methods and explains how the methods work, when to choose which, and how to seize advantages while avoiding pitfalls.This title is an essential read for research and development managers, marketing professionals, and other practitioners who are involved in new product development to apply customer integration methods effectively and efficiently...
This book provides the knowledge necessary for succeeding in a world where companies increasingly work side-by-side with customers to create new produ...
cena: 218,16

 Innovation Heroes: Understanding Customers as a Valuable Innovation Resource Joseph Tidd Fiona Schweitzer 9781786345363
Innovation Heroes: Understanding Customers as a Valuable Innovation Resource

ISBN: 9781786345363 / Angielski / Twarda / 2018 / 308 str.

ISBN: 9781786345363/Angielski/Twarda/2018/308 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Joseph Tidd; Fiona Schweitzer
cena: 484,79

 Management of the Fuzzy Front End of Innovation Oliver Gassmann Fiona Schweitzer 9783319347417
Management of the Fuzzy Front End of Innovation

ISBN: 9783319347417 / Angielski / Miękka / 2016 / 339 str.

ISBN: 9783319347417/Angielski/Miękka/2016/339 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Oliver Gassmann; Fiona Schweitzer

This book shows the patterns of the fuzzy front end of innovation and how it can be managed successfully. Topics in this book cover traditional instruments and processes such as technology monitoring, market-oriented research management, lead-user developments, but also modern approaches such as frontloading, user community-driven innovation, crowdsourcing, anthropological expeditions, technological listening posts in global R&D settings, cross-industry innovation processes, open innovation, and IP cycle management. Contributions are based on latest research and cases studies on this new...

This book shows the patterns of the fuzzy front end of innovation and how it can be managed successfully. Topics in this book cover traditional ins...

cena: 228,89

 Management of the Fuzzy Front End of Innovation Oliver Gassmann Fiona Schweitzer 9783319010557
Management of the Fuzzy Front End of Innovation

ISBN: 9783319010557 / Angielski / Twarda / 2013 / 339 str.

ISBN: 9783319010557/Angielski/Twarda/2013/339 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Oliver Gassmann; Fiona Schweitzer

This book shows the patterns of the fuzzy front end of innovation and how it can be managed successfully. Topics in this book cover traditional instruments and processes such as technology monitoring, market-oriented research management, lead-user developments, but also modern approaches such as frontloading, user community-driven innovation, crowdsourcing, anthropological expeditions, technological listening posts in global R&D settings, cross-industry innovation processes, open innovation, and IP cycle management. Contributions are based on latest research and cases studies on this new...

This book shows the patterns of the fuzzy front end of innovation and how it can be managed successfully. Topics in this book cover traditional ins...

cena: 321,26


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia