• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Good Luck: Creating the Conditions for Success in Life and Business » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Good Luck: Creating the Conditions for Success in Life and Business

ISBN-13: 9780787976071 / Angielski / Twarda / 2004 / 144 str.

Fernando (Salvetti & Llombart) Trias De Bes
Good Luck: Creating the Conditions for Success in Life and Business Fernando (Salvetti & Llombart) Trias De Bes 9780787976071 John Wiley & Sons Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Good Luck: Creating the Conditions for Success in Life and Business

ISBN-13: 9780787976071 / Angielski / Twarda / 2004 / 144 str.

Fernando (Salvetti & Llombart) Trias De Bes
cena 109,92
(netto: 104,69 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 110,53
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Good Luck is a whimsical fable that teaches a valuable lesson: good luck doesn't just come your way--it's up to you to create the conditions to bring yourself good luck. Written by Alex Rovira and Fernando Trias de Bes--two leading marketing consultants--this simple tale is universally applicable and uniquely inspirational. Good Luck tells the touching story of two old men, Max and Jim, who meet by chance in Central Park fifty years after they last saw each other as children. Max achieved great success in life; Jim sadly did not. The secret to Max's success lies in a story his grandfather told him long ago. This story within a story has a tone reminiscent of the classic The Alchemist and shows how to seize opportunity and achieve success in life. In a surprise ending, Good Luck comes full circle, offering the reader inspiration, instruction, and an engaging tale.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Motivational
Self-Help > Personal Growth - Success
Wydawca:
John Wiley & Sons Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780787976071
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
144
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.1 x 14.48 x 1.52
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

...close to notching up worldwide sales of one million in countries as varied as Germany, Indonesia and North Korea ( The Guardian, 26th September 2004)

Part One: The Encounter.

Part Two: The Legend of the Magic Clover.

Part Three: Finding Good Luck Again.

Part Four: Some People Who Agree with Us.

Part Five: Decalogue, Moral of the Story, and New Origins of Good Luck.

Acknowledgments.

The Authors.

Alex Rovira heads the qualitative division of marketing consulting firm Salvetti & Llombart. He is coauthor (with Bernard Dubois) of the Spanish version of Understanding the Consumer.

Fernando Trías de Bes cofounded and directs Salvetti & Llombart. He is coauthor (with Philip Kotler) of Lateral Marketing.
They are professors at ESADE, one of Spain s most respected business schools, and have worked with many top organizations, including Bayer, Chrysler, Credit–Suisse, Dannon, Frito–Lay, Hewlett–Packard, Mercedes–Benz, Microsoft, Morgan Stanley, Nestlé, Oxfam, Paramount, Pepsi, Sony, and Universal.

The International Best–Seller That Has Swept the World A Simple Yet Powerful Tale About How to Seize Opportunity and Achieve Success in One’s Life and Work

"Heartwarming! It will be a classic. I think it will fascinate both adults and children, much like The Little Prince."
Philip Kotler, author, Marketing Management

"You won’t have much good luck if you do the wrong thing. This book makes that all–important thing eminently clear."
Jack Trout, management guru, and coauthor, The 22 Immutable Laws of Marketing

"This book is telling and revealing. It clearly shows why some and not all have success in life. Good luck is the secret."
Marco Jesi, president, Pepsico Europe



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia