• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Faizan Haq » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 159

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 
The Unsuccessful Man

ISBN: 9798333910622 / Angielski / Miękka / 2024 / 126 str.

ISBN: 9798333910622/Angielski/Miękka/2024/126 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
cena: 26,01

 
No more tries

ISBN: 9789362617477 / Angielski

ISBN: 9789362617477/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Faizan
cena: 25,57

 OFDM Signals drawbacks & its reducing techniques using Clipping & SLM Afridi, Faizan 9783330087163
OFDM Signals drawbacks & its reducing techniques using Clipping & SLM

ISBN: 9783330087163 / Angielski / Miękka / 2017 / 56 str.

ISBN: 9783330087163/Angielski/Miękka/2017/56 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Faizan Afridi
cena: 160,58

 Style: Be Unique Faizan Khaja 9781543474039
Style: Be Unique

ISBN: 9781543474039 / Angielski / Miękka / 2017 / 24 str.

ISBN: 9781543474039/Angielski/Miękka/2017/24 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Faizan Khaja
cena: 72,52

 
Bad Puns - Funny AI-generated puns

ISBN: 9798856434490 / Angielski / Miękka / 2023 / 36 str.

ISBN: 9798856434490/Angielski/Miękka/2023/36 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
cena: 43,98

 The Effect of Antecedent Variables on Brand Loyalty Intentions in Context of Mobile Service Industry of Pakistan: Effect of Customer Equity Drivers on Khan, Faizan 9783668817494
The Effect of Antecedent Variables on Brand Loyalty Intentions in Context of Mobile Service Industry of Pakistan: Effect of Customer Equity Drivers on

ISBN: 9783668817494 / Angielski / Miękka / 2018 / 80 str.

ISBN: 9783668817494/Angielski/Miękka/2018/80 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Faizan Khan
cena: 234,12

 
Bandar

ISBN: 9789390944132 / Hindi / Miękka / 2021 / 128 str.

ISBN: 9789390944132/Hindi/Miękka/2021/128 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
cena: 51,19

 
Una raccolta di modelli di processi aziendali gold standard

ISBN: 9786208210106 / Włoski / Miękka / 2024 / 128 str.

ISBN: 9786208210106/Włoski/Miękka/2024/128 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Rao Faizan Ali
cena: 303,71

 
Eine Sammlung von Geschäftsprozessmodellen nach Gold-Standard

ISBN: 9786208210137 / Niemiecki / Miękka / 2024 / 128 str.

ISBN: 9786208210137/Niemiecki/Miękka/2024/128 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Rao Faizan Ali
Die Modellierung von Geschäftsprozessen ermöglicht es einer Organisation, ihre Geschäftsabläufe auf effektive Weise zu verwalten. Da es in einer Organisation zu viele Prozessmodelle gibt, erfordert die Verwaltung dieser Modelle die Pflege großer Repositorien von Prozessmodellen sowie automatischer Techniken zur Verwaltung von Prozess-Repositorien. Die Funktionen eines Prozess-Repositoriums werden in vier Typen eingeteilt: Bewertung, Vergleich, Verwaltung und Präsentation. Während die Evaluierung die Analyse der Qualität, Korrektheit und Leistung von Prozessmodellen umfasst, deckt der...
Die Modellierung von Geschäftsprozessen ermöglicht es einer Organisation, ihre Geschäftsabläufe auf effektive Weise zu verwalten. Da es in einer O...
cena: 303,71

 Measuring the service quality in Retail Stores using RSQS Model Ali, Faizan 9783845476452
Measuring the service quality in Retail Stores using RSQS Model

ISBN: 9783845476452 / Angielski / Miękka / 80 str.

ISBN: 9783845476452/Angielski/Miękka/80 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Faizan Ali
Service quality is a critical component of customer perceptions about the service. Customers perceive services in terms of its quality and how satisfied they are overall with their experiences. In retail in particular, margins are tightly squeezed and therefore customer service quality may be the key indicator of added value. RSQS is the model specifically designed to measure the service quality of Retail Stores. Using dimensions i.e., physical looks, convenience, reliability, personal interaction, problem solving and general policy, this model is used to measure service quality at...
Service quality is a critical component of customer perceptions about the service. Customers perceive services in terms of its quality and how satisfi...
cena: 219,18

 Planning Research in Hospitality and Tourism Faizan Ali 9781032522586
Planning Research in Hospitality and Tourism

ISBN: 9781032522586 / Angielski

ISBN: 9781032522586/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Faizan Ali
cena: 237,50

 A Gold Standard Business Process Model Collection Faizan Ali, Rao 9786202306720
A Gold Standard Business Process Model Collection

ISBN: 9786202306720 / Angielski / Miękka / 2018 / 148 str.

ISBN: 9786202306720/Angielski/Miękka/2018/148 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Rao Faizan Ali
cena: 303,71

 
Monster Of Sylvia

ISBN: 9798759799450 / Angielski / Miękka / 2021 / 70 str.

ISBN: 9798759799450/Angielski/Miękka/2021/70 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Faizan Akhter
cena: 36,02

 Uno studio statistico sui fornitori di rete dell'Università del Kashmir Danish, Faizan 9786205479247
Uno studio statistico sui fornitori di rete dell'Università del Kashmir

ISBN: 9786205479247 / Włoski / Miękka / 64 str.

ISBN: 9786205479247/Włoski/Miękka/64 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Faizan Danish
cena: 160,58

 Off the Job Trainings Effect on Employee's Performance Raja Faizan 9783659480522
Off the Job Trainings Effect on Employee's Performance

ISBN: 9783659480522 / Angielski / Miękka / 2013 / 72 str.

ISBN: 9783659480522/Angielski/Miękka/2013/72 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Raja Faizan
In Pakistan many organizations are trying to improve their human resource and this positive change can be clearly seen in the corporate sector. They are implementing different training techniques to enhance the skills, knowledge and attitudes of their valuable employees. In todays competitive era the companies should try to utilize the utmost potential of their human resource. A satisfied employee results in better performance. In return it benefits the overall organizations productivity and growth. Trainings have a very positive effect on the job satisfaction level resulting in better...
In Pakistan many organizations are trying to improve their human resource and this positive change can be clearly seen in the corporate sector. They a...
cena: 160,58

 Design and Fabrication of Fresnel reflector : For driving Stirling engine / Steam engine, Using concentrated solar thermal power Badar, Faizan 9783659906558
Design and Fabrication of Fresnel reflector : For driving Stirling engine / Steam engine, Using concentrated solar thermal power

ISBN: 9783659906558 / Angielski / Miękka / 2019 / 80 str.

ISBN: 9783659906558/Angielski/Miękka/2019/80 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Faizan Badar
cena: 178,47

 Optimization of a Crude Distillation Unit Ali, Syed Faizan 9783659536991
Optimization of a Crude Distillation Unit

ISBN: 9783659536991 / Angielski / Miękka / 2014 / 176 str.

ISBN: 9783659536991/Angielski/Miękka/2014/176 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ali Syed Faizan;Yusoff Nooryusmiza;Ganguly Saibal
A crude distillation unit (CDU) is central to an oil refinery. Refiners face numerous challenges affecting their businesses. Volatile crude oil prices and changing environmental regulations add up to the size and complexity of the problem. Equipment breakdown has become a normal routine in the day-to-day refinery operations. These scenarios call for the need of plant optimization to improve revenues and to reduce operational costs simultaneously. A systematic method involving selection of the significant process variables is a way forward to tackle this problem. Taguchi and response surface...
A crude distillation unit (CDU) is central to an oil refinery. Refiners face numerous challenges affecting their businesses. Volatile crude oil prices...
cena: 321,60

 Die Goldene Proportion und ihre Anwendung in der Kieferorthop?die Faizan Ayub 9786205620755
Die Goldene Proportion und ihre Anwendung in der Kieferorthop?die

ISBN: 9786205620755 / Niemiecki

ISBN: 9786205620755/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Faizan Ayub
cena: 178,47

 Service Quality, Customer Satisfaction and Loyalty Mohsan Faizan 9783659430374
Service Quality, Customer Satisfaction and Loyalty

ISBN: 9783659430374 / Angielski / Miękka / 2013 / 104 str.

ISBN: 9783659430374/Angielski/Miękka/2013/104 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Mohsan Faizan
Banking sector is an important part of a countrys economy which has seen precedent growth in the last decade and competition in this sector is raging at the moment. All the banking organizations in the market are striving hard to snatch their piece of pie from competitors. Satisfying customers and building their loyalty could prove to be very critical for the success of the banking organizations in Pakistan. This study look into this phenomenon by seeking empirical justification in this regard considering service quality as main contributory factor towards customer satisfaction and customer...
Banking sector is an important part of a countrys economy which has seen precedent growth in the last decade and competition in this sector is raging ...
cena: 223,20

 Um Estudo Estatístico sobre Provedores de Rede na Universidade de Caxemira Danish, Faizan 9786205479254
Um Estudo Estatístico sobre Provedores de Rede na Universidade de Caxemira

ISBN: 9786205479254 / Portugalski / Miękka / 68 str.

ISBN: 9786205479254/Portugalski/Miękka/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Faizan Danish
cena: 160,58

 1  2  3  Następna

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia