wyszukanych pozycji: 9
![]() |
FORTNITE Official How to Draw Volume 2: Over 30 Weapons, Outfits and Items!
ISBN: 9781472272447 / Angielski / Miękka / 2020 / 112 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 8-10 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
45,36 zł |
![]() |
FORTNITE Official: How to Draw Volume 3
ISBN: 9781472291523 / Angielski / Miękka / 2022 / 112 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 8-10 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
55,44 zł |
![]() |
Fortnite (Official): The Chronicle 2022
ISBN: 9781472283610 / Angielski / Twarda / 2021 / 72 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
50,05 zł |
![]() |
FORTNITE Official: How to Draw (Ukrainian language)
ISBN: 9786177688951 / Ukraiński / Miękka / 2020 Termin realizacji zamówienia: ok. 8-10 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
46,92 zł |
![]() |
FORTNITE Official: Outfits 2: The Collectors' Edition
ISBN: 9781472277183 / Angielski / Twarda / 2020 / 176 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 8-10 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
75,62 zł |
![]() |
FORTNITE (Official) (Ukrainian language): The Chronicle
ISBN: 9786177688968 / Ukraiński / Twarda / 2020 / 72 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 8-10 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
65,09 zł |
![]() |
The Gamer's Brain: How Neuroscience and UX Can Impact Video Game Design
ISBN: 9780367638184 / Angielski / 11-03-2026 Książka dostępna od: 11-03-2026 |
|
Planowany termin premiery książki: 11-03-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
298,10 zł |
![]() |
The Gamer's Brain: How Neuroscience and UX Can Impact Video Game Design
ISBN: 9781498775502 / Angielski / Miękka / 2017 / 272 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Making a successful video game is hard. Even games that are successful at launch may fail to engage and retain players in the long term due to issues with the user experience (UX) that it is delivering. The game user experience accounts for the whole experience players have with a video game, from first hearing about it to navigating menus and progressing in the game. UX as a discipline offers guidelines to assist developers in creating the experience they want to deliver, shipping higher quality games (whether it is an indie game, AAA game, or -serious game-), and meeting their business... Making a successful video game is hard. Even games that are successful at launch may fail to engage and retain players in the long term due to issu... |
cena:
239,45 zł |
![]() |
The Gamer's Brain: How Neuroscience and UX Can Impact Video Game Design
ISBN: 9781032058573 / Angielski / 11-03-2026 Książka dostępna od: 11-03-2026 |
|
Planowany termin premiery książki: 11-03-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
834,83 zł |