• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Enid Mante-Meijer » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 3

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 New Media Technologies and User Empowerment Jo Pierson Enid Mante-Meijer Eugene Loos 9783631600313
New Media Technologies and User Empowerment

ISBN: 9783631600313 / Angielski / Twarda / 2011 / 318 str.

ISBN: 9783631600313/Angielski/Twarda/2011/318 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Jo Pierson; Enid Mante-Meijer; Eugene Loos
Recent developments in new media have led to the rise of what has become known as social media . The shift towards mass self-communication has lowered the technological thresholds for everyday users to connect and to become produsers in media life. However, the question is to what extent users interacting in this ecosystem are empowered and not disempowered to express their creativity and concerns and to obtain a prominent role in new media design and innovation."
Recent developments in new media have led to the rise of what has become known as social media . The shift towards mass self-communication has lowered...
cena: 365,05 zł

 Generational Use of New Media Eugene Loos Enid Mante-Meijer Leslie Haddon 9781409426578
Generational Use of New Media

ISBN: 9781409426578 / Angielski / Twarda / 2012 / 240 str.

ISBN: 9781409426578/Angielski/Twarda/2012/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Eugene Loos;Enid Mante-Meijer;Leslie Haddon
Generational Use of New Media examines and contrasts how younger and older people, representing different generations, engage with the new media that they increasingly encounter in everyday life. Exploring the various assumptions about the degrees to which younger and older people are more or less willing to use, or are capable of using, new media, the social circumstances under which they do so and the very design of those media, this book critically examines the gap that is assumed to exist between younger users of new media and older non-users. Thematically organised and offering...
Generational Use of New Media examines and contrasts how younger and older people, representing different generations, engage with the new media that ...
cena: 731,67 zł

 Generational Use of New Media. Edited by Eugne Loos, Leslie Haddon, and Enid Mante-Meijer Leslie Haddon Enid Mante-Meijer Eugene Loos 9781138245778
Generational Use of New Media. Edited by Eugne Loos, Leslie Haddon, and Enid Mante-Meijer

ISBN: 9781138245778 / Angielski / Miękka / 2016 / 236 str.

ISBN: 9781138245778/Angielski/Miękka/2016/236 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Leslie Haddon;Enid Mante-Meijer;Eugene Loos
Generational Use of New Media examines and contrasts how younger and older people, representing different generations, engage with the new media that they increasingly encounter in everyday life. Exploring the various assumptions about the degrees to which younger and older people are more or less willing to use, or are capable of using, new media, the social circumstances under which they do so and the very design of those media, this book critically examines the gap that is assumed to exist between younger users of new media and older non-users. Thematically organised and offering...
Generational Use of New Media examines and contrasts how younger and older people, representing different generations, engage with the new media that ...
cena: 253,60 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia