wyszukanych pozycji: 22
![]() |
Re-Imagining Educational Futures in Developing Countries: Lessons from Global Health Crises
ISBN: 9783030882334 / Angielski / Twarda / 2022 / 336 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
322,01 |
![]() |
Marketing in Healthcare-Related Industries
ISBN: 9781648021060 / Angielski / Miękka / 2020 / 294 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
229,64 |
![]() |
Introduction to Advertising: Understanding and Managing the Advertising Process
ISBN: 9780367442781 / Angielski / Twarda / 2021 / 308 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
799,90 |
![]() |
Emotional Appeals in Advertising Banking Services
ISBN: 9781787563025 / Angielski / Miękka / 2018 / 120 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Taking into consideration the global financial crisis, the current challenges of competition and open banking, and the looming threat of Brexit, this book explores the implications of using emotional appeals in financial services advertising.
Taking into consideration the global financial crisis, the current challenges of competition and open banking, and the looming threat of Brexit, this ...
|
cena:
234,69 |
![]() |
Higher Education Marketing in Africa: Explorations Into Student Choice
ISBN: 9783030393786 / Angielski / Twarda / 2020 / 419 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
402,53 |
![]() |
Strategic Marketing Management: Principles and Practice
ISBN: 9783031993664 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
603,81 |
![]() |
Introduction to Advertising: Understanding and Managing the Advertising Process
ISBN: 9780367441999 / Angielski / Miękka / 2021 / 308 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
237,50 |
![]() |
Brand Management: An Introduction Through Storytelling
ISBN: 9783030661182 / Angielski / Miękka / 2021 / 266 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
301,89 |
![]() |
Financial Services in Nigeria: The Path Towards Financial Inclusion, Economic Development and Sustainable Growth
ISBN: 9783031623394 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
523,30 |
![]() |
Digital Consumer Management
ISBN: 9781032486031 / Twarda / 2023 / 238 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
727,18 |
![]() |
Digital Consumer Management
ISBN: 9781032486024 / Miękka / 2023 / 238 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
203,56 |
![]() |
Higher Education Marketing in Africa: Explorations Into Student Choice
ISBN: 9783030393816 / Angielski / Miękka / 2021 / 419 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
402,53 |
![]() |
Green Marketing in Emerging Economies: A Communications Perspective
ISBN: 9783030825744 / Angielski / Miękka / 2023 / 279 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Literature on green marketing continues to gain traction in the sustainability discourse, focusing on core subject areas such as green product development, green marketing strategy and green advertising. Achieving green marketing success encompasses influencing, orientating, and communicating green offerings of an organisation to the consumers. Emerging markets particularly provide unique opportunities for green product innovations to thrive due to their rapid industrialisation and economic growth; hence the value proposition of organisations must be rightly communicated to the...
Literature on green marketing continues to gain traction in the sustainability discourse, focusing on core subject areas such as green product develo...
|
cena:
684,33 |
![]() |
Fashion Marketing in Emerging Economies Volume II: South American, Asian and African Perspectives
ISBN: 9783031070808 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
684,33 |
![]() |
Green Marketing in Emerging Economies: A Communications Perspective
ISBN: 9783030825713 / Angielski / Twarda / 2022 / 300 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
684,33 |
![]() |
Fashion Marketing in Emerging Economies Volume I: Brand, Consumer and Sustainability Perspectives
ISBN: 9783031073281 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
684,33 |
![]() |
Transport Services Management in Africa
ISBN: 9781032908427 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
751,42 |
![]() |
Customer Centric Support Services in the Digital Age: The Next Frontier of Competitive Advantage
ISBN: 9783031370960 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
684,33 |
![]() |
Strategic Marketing of Higher Education in Africa
ISBN: 9780367336356 / Angielski / Twarda / 2020 / 260 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
702,94 |
![]() |
Strategic Marketing of Higher Education in Africa
ISBN: 9781032175591 / Angielski / Miękka / 2021 / 276 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
203,56 |