• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Elgar Encyclopedia of City and Place Branding » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Elgar Encyclopedia of City and Place Branding

ISBN-13: 9781035319633 / Angielski / Twarda / 2025 / 544 str.

Eduardo Oliveira, Efe Sevin, Emma Björner
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Elgar Encyclopedia of City and Place Branding

ISBN-13: 9781035319633 / Angielski / Twarda / 2025 / 544 str.

Eduardo Oliveira, Efe Sevin, Emma Björner
cena 1295,91
(netto: 1234,20 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1295,91
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This Encyclopedia presents a comprehensive overview of the dynamic field of city and place branding. Authored by nearly 150 experts from across the globe, it covers a wide variety of disciplines, methodologies and perspectives, highlighting cutting-edge developments and exploring avenues for future research. Entries discuss the complexities and opportunities surrounding city and place branding, delving into topics ranging from artificial intelligence and immersive digital experiences to integrated marketing communication and the interplay of politics and culture. Emphazising the growing role of sustainability and responsible tourism, contributing authors underscore the potential of place branding in addressing ongoing social and environmental challenges. Key Features: Over 100 entries written by leading scholars and practitioners Combines detailed theoretical discussions with case studies, field research and practical applications Expands the boundaries of the field beyond the traditional focus on cities, with entries examining the branding of clusters, destinations, islands and rural areas This interdisciplinary Encyclopedia is a vital resource for students and scholars of marketing, tourism, human geography and planning. Its recommendations will also benefit policymakers and practitioners looking to deepen their understanding of city and place branding.

This Encyclopedia presents a comprehensive overview of the dynamic field of city and place branding. Authored by nearly 150 experts from across the globe, it covers a wide variety of disciplines, methodologies and perspectives, highlighting cutting-edge developments and exploring avenues for future research. Entries discuss the complexities and opportunities surrounding city and place branding, delving into topics ranging from artificial intelligence and immersive digital experiences to integrated marketing communication and the interplay of politics and culture. Emphazising the growing role of sustainability and responsible tourism, contributing authors underscore the potential of place branding in addressing ongoing social and environmental challenges. Key Features: Over 100 entries written by leading scholars and practitioners Combines detailed theoretical discussions with case studies, field research and practical applications Expands the boundaries of the field beyond the traditional focus on cities, with entries examining the branding of clusters, destinations, islands and rural areas This interdisciplinary Encyclopedia is a vital resource for students and scholars of marketing, tourism, human geography and planning. Its recommendations will also benefit policymakers and practitioners looking to deepen their understanding of city and place branding.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Wydawca:
Edward Elgar Publishing Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781035319633
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
544
Wymiary:
24.4x16.9
Oprawa:
Twarda


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia