• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Edson Scharf » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Proposta de Valor e a Construção da Identidade de Marca Scharf Edson Roberto 9783841701237
Proposta de Valor e a Construção da Identidade de Marca

ISBN: 9783841701237 / Portugalski / Miękka / 2015 / 232 str.

ISBN: 9783841701237/Portugalski/Miękka/2015/232 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Scharf Edson Roberto
Esta obra trata de analisar a proposicao de valor e o capital humano na construcao da identidade de marca a partir do entendimento de executivos das dez melhores empresas do pais para se trabalhar. Contribui para as areas de Marketing e de Administracao na proposta de ampliacao da definicao conceitual de identidade de marca. Sua contribuicao aumenta em relevancia quando propoe uma visao pratica do processo de construcao da identidade de marca e possibilidades para o trabalho das agencias de comunicacao parceiras de organizacoes detentoras de marcas fortes. O proposito qualitativo apontou como...
Esta obra trata de analisar a proposicao de valor e o capital humano na construcao da identidade de marca a partir do entendimento de executivos das d...
cena: 343,97

 Reklama CSR w duzych brazylijskich firmach Vieira de Oliveira, Paulo Roberto, Scharf, Edson 9786207834709
Reklama CSR w duzych brazylijskich firmach

ISBN: 9786207834709 / Polski / Miękka / 112 str.

ISBN: 9786207834709/Polski/Miękka/112 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Paulo Roberto Vieira de Oliveira; Edson Scharf
cena: 250,04

 La publicité en faveur de la RSE dans les grandes entreprises brésiliennes Vieira de Oliveira, Paulo Roberto, Scharf, Edson 9786207834723
La publicité en faveur de la RSE dans les grandes entreprises brésiliennes

ISBN: 9786207834723 / Francuski / Miękka / 116 str.

ISBN: 9786207834723/Francuski/Miękka/116 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Paulo Roberto Vieira de Oliveira; Edson Scharf
Apprendre à connaître les éléments utilisés dans les publicités sur la responsabilité sociale des entreprises et contribuer à la littérature académique, telles étaient les principales motivations de ce travail. L'objectif de cette thèse était d'analyser la publicité des organisations brésiliennes qui utilisent la responsabilité sociale des entreprises (RSE) dans leurs messages publicitaires. Ainsi, les publicités RSE de quatre grandes entreprises brésiliennes ont été analysées, en cherchant à identifier le contenu des publicités par rapport à l'attrait du langage...
Apprendre à connaître les éléments utilisés dans les publicités sur la responsabilité sociale des entreprises et contribuer à la littérature ...
cena: 250,04

 CSR Advertising in Large Brazilian Companies Vieira de Oliveira, Paulo Roberto, Scharf, Edson 9786207834754
CSR Advertising in Large Brazilian Companies

ISBN: 9786207834754 / Angielski / Miękka / 2025 / 112 str.

ISBN: 9786207834754/Angielski/Miękka/2025/112 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Paulo Roberto Vieira de Oliveira; Edson Scharf
Learning about the elements used in Corporate Social Responsibility commercials and contributing to the academic literature were the main motivations behind this work. The aim of this dissertation was to analyze the advertising of Brazilian organizations that use Corporate Social Responsibility (CSR) in their advertising messages. In this way, the CSR advertisements of four large Brazilian companies were analyzed, seeking to identify the content of the advertisements in relation to the appeal of the language used, the identification of structural and content attributes and the meanings of...
Learning about the elements used in Corporate Social Responsibility commercials and contributing to the academic literature were the main motivations ...
cena: 250,04

 La pubblicità della RSI nelle grandi aziende brasiliane Vieira de Oliveira, Paulo Roberto, Scharf, Edson 9786207834747
La pubblicità della RSI nelle grandi aziende brasiliane

ISBN: 9786207834747 / Włoski / Miękka / 2025 / 112 str.

ISBN: 9786207834747/Włoski/Miękka/2025/112 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Paulo Roberto Vieira de Oliveira; Edson Scharf
cena: 250,04

 CSR-Werbung in großen brasilianischen Unternehmen Vieira de Oliveira, Paulo Roberto, Scharf, Edson 9786207834716
CSR-Werbung in großen brasilianischen Unternehmen

ISBN: 9786207834716 / Niemiecki / Miękka / 124 str.

ISBN: 9786207834716/Niemiecki/Miękka/124 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Paulo Roberto Vieira de Oliveira; Edson Scharf
Die Hauptmotivation für diese Arbeit war es, mehr über die in der Werbung zur sozialen Verantwortung von Unternehmen verwendeten Elemente zu erfahren und einen Beitrag zur wissenschaftlichen Literatur zu leisten. Ziel dieser Dissertation war es, die Werbung brasilianischer Unternehmen zu analysieren, die Corporate Social Responsibility (CSR) in ihren Werbebotschaften verwenden. Auf diese Weise wurden die CSR-Werbungen von vier großen brasilianischen Unternehmen analysiert, wobei versucht wurde, den Inhalt der Werbung in Bezug auf die Attraktivität der verwendeten Sprache, die...
Die Hauptmotivation für diese Arbeit war es, mehr über die in der Werbung zur sozialen Verantwortung von Unternehmen verwendeten Elemente zu erfahre...
cena: 250,04


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia