• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Dr RAVI RAJAI » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 14

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 MARKETING DER EMOTIONEN - KUNDENBINDUNG ÜBER DAS HERZ Modi, Vasudev, Rajai, Ravi 9786206367079
MARKETING DER EMOTIONEN - KUNDENBINDUNG ÜBER DAS HERZ

ISBN: 9786206367079 / Niemiecki / Miękka / 80 str.

ISBN: 9786206367079/Niemiecki/Miękka/80 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Vasudev Modi; Ravi Rajai
Ein Unternehmen, das sich auf hedonische Konsumgüter spezialisiert hat, legt großen Wert darauf, seine Produkte oder Dienstleistungen mit seinen Kunden emotional zu verbinden. Der Erfolg dieser Assoziation beim Aufbau langfristiger Beziehungen und damit bei den Einnahmen des Unternehmens ist bekannt. Da Emotionen jedoch nicht greifbar sind und sich im Laufe der Zeit verändern, sollte ein Unternehmen eine Markenstrategie entwickeln, die Kunden in erster Linie durch sensorische Bindung und nicht durch Produkteigenschaften gewinnt. Dies hilft einem Unternehmen dabei, sich auf Markentreue und...
Ein Unternehmen, das sich auf hedonische Konsumgüter spezialisiert hat, legt großen Wert darauf, seine Produkte oder Dienstleistungen mit seinen Kun...
cena: 273,04 zł

 MARKETING DES ÉMOTIONS - CONNECTER LES CLIENTS VIA LE C UR Modi, Vasudev, Rajai, Ravi 9786206367093
MARKETING DES ÉMOTIONS - CONNECTER LES CLIENTS VIA LE C UR

ISBN: 9786206367093 / Francuski / Miękka / 80 str.

ISBN: 9786206367093/Francuski/Miękka/80 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Vasudev Modi; Ravi Rajai
Une organisation spécialisée dans les biens de consommation hédoniques accorde une grande importance au lien émotionnel entre ses produits ou services et ses clients. Le succès de cette association dans l'établissement de relations à long terme et donc de bénéfices pour l'entreprise est bien connu. Toutefois, comme les émotions sont intangibles et évoluent avec le temps, l'entreprise devrait élaborer une stratégie de marque qui permette de gagner des clients par le biais d'un lien sensoriel plutôt que par les caractéristiques du produit. Cela aide une entreprise à se...
Une organisation spécialisée dans les biens de consommation hédoniques accorde une grande importance au lien émotionnel entre ses produits ou serv...
cena: 273,04 zł

 MARKETING DAS EMOÇÕES - LIGAR OS CLIENTES ATRAVÉS DO CORAÇÃO Modi, Vasudev, Rajai, Ravi 9786206367291
MARKETING DAS EMOÇÕES - LIGAR OS CLIENTES ATRAVÉS DO CORAÇÃO

ISBN: 9786206367291 / Portugalski / Miękka / 76 str.

ISBN: 9786206367291/Portugalski/Miękka/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Vasudev Modi; Ravi Rajai
cena: 273,04 zł

 Perception de la marque Ravi Rajai Vasudev Modi 9786205754962
Perception de la marque

ISBN: 9786205754962 / Francuski

ISBN: 9786205754962/Francuski

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ravi Rajai; Vasudev Modi
cena: 273,04 zł

 Markenwahrnehmung Ravi Rajai Vasudev Modi 9786205754955
Markenwahrnehmung

ISBN: 9786205754955 / Niemiecki

ISBN: 9786205754955/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ravi Rajai; Vasudev Modi
cena: 273,04 zł

 Percep??o da marca Ravi Rajai Vasudev Modi 9786205755020
Percep??o da marca

ISBN: 9786205755020 / Portugalski

ISBN: 9786205755020/Portugalski

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ravi Rajai; Vasudev Modi
cena: 273,04 zł

 Brand Perception Rajai, Ravi, Modi, Vasudev 9786206146728
Brand Perception

ISBN: 9786206146728 / Angielski / Miękka / 2023 / 112 str.

ISBN: 9786206146728/Angielski/Miękka/2023/112 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ravi Rajai; Vasudev Modi
Emotions stimulate minds faster than the rational thoughts. Consumer behavior can be easily driven by use of effective emotions. Rational thoughts lead to interest by effective use of emotions leads to sales. Rational marketing tends to focus on more of utility and informative methods where as emotional marketing tends to connect with the emotions of the consumer. The emotional branding strategy not tends to attack the wallet of the consumer but it rather tries to make an emotional connection with him which has a strong and long lasting impact on the minds and heart of the consumer which...
Emotions stimulate minds faster than the rational thoughts. Consumer behavior can be easily driven by use of effective emotions. Rational thoughts lea...
cena: 273,04 zł

 Percezione del marchio Ravi Rajai Vasudev Modi 9786205754993
Percezione del marchio

ISBN: 9786205754993 / Włoski

ISBN: 9786205754993/Włoski

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ravi Rajai; Vasudev Modi
cena: 273,04 zł

 Marketing of Emotions - Connecting Customers' Via Heart Modi, Prof. Vasudev, Rajai, Dr. Ravi 9786205517840
Marketing of Emotions - Connecting Customers' Via Heart

ISBN: 9786205517840 / Angielski / Miękka / 104 str.

ISBN: 9786205517840/Angielski/Miękka/104 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Prof. Vasudev Modi; Dr. Ravi Rajai
An organization that specializes in hedonic consumer goods places a strong prominence on emotionally connecting its products or services to its customers. This association's success in forming long-term relationships and hence earnings for the company is well known. However, because emotions are intangible and change over time, company should develop branding strategy that primarily gains customers through sensory bonding rather than product features. This assists a business in focusing on brand loyalty and association in order to increase favorable brand perception. This could help the...
An organization that specializes in hedonic consumer goods places a strong prominence on emotionally connecting its products or services to its custom...
cena: 273,04 zł

 BRANDING AUF DIE EMOTIONALE ART RAJAI, Dr RAVI, MODI, Prof. V A 9786205448854
BRANDING AUF DIE EMOTIONALE ART

ISBN: 9786205448854 / Miękka / 68 str.

ISBN: 9786205448854/Miękka/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dr RAVI RAJAI; Prof. V A MODI
Der Verbraucher hat ein Herz, das voller Emotionen ist. Daher ist es nicht immer effektiv, ein Produkt nur mit seinem Nutzen auf rationale Weise zu bewerben. Der Einsatz von Emotionen in der Werbung wird daher immer wichtiger, um eine Verbindung zu den Verbrauchern herzustellen. Der Einsatz von Emotionen in der Werbung zwingt den Verbraucher vielleicht nicht zum Kauf des Produkts, aber er hilft sicherlich bei der Schaffung eines Markenimages und der Verbraucher denkt noch einmal über das Produkt nach, bevor er eine Kaufentscheidung trifft. Emotionales Branding hilft dabei, sich mit dem...
Der Verbraucher hat ein Herz, das voller Emotionen ist. Daher ist es nicht immer effektiv, ein Produkt nur mit seinem Nutzen auf rationale Weise zu be...
cena: 196,82 zł

 BRANDING THE EMOTIONAL WAY RAJAI, Dr RAVI, MODI, Prof. V A 9786205517550
BRANDING THE EMOTIONAL WAY

ISBN: 9786205517550 / Angielski / Miękka / 60 str.

ISBN: 9786205517550/Angielski/Miękka/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dr RAVI RAJAI; Prof. V A MODI
A consumer has a heart which is full of emotions. So just by advertising product with its usefulness in a rational manner is not always effective. Hence using of emotions in advertisement is now gaining strength to connect with the consumers. Using emotions in advertisement may not compel consumer to purchase the product but it surely helps in creating a brand image and consumer does gives a second thought about the product before making a purchase decision. Emotional branding helps in connecting with the mind and heart of the consumers and leaves a deep impact on his thought and this makes...
A consumer has a heart which is full of emotions. So just by advertising product with its usefulness in a rational manner is not always effective. Hen...
cena: 196,82 zł

 IL BRANDING EMOZIONALE RAJAI, Dr RAVI, MODI, Prof. V A 9786205448830
IL BRANDING EMOZIONALE

ISBN: 9786205448830 / Włoski / Miękka / 64 str.

ISBN: 9786205448830/Włoski/Miękka/64 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dr RAVI RAJAI; Prof. V A MODI
cena: 196,82 zł

 A MARCA DA FORMA EMOCIONAL RAJAI, Dr RAVI, MODI, Prof. V A 9786205448823
A MARCA DA FORMA EMOCIONAL

ISBN: 9786205448823 / Portugalski / Miękka / 64 str.

ISBN: 9786205448823/Portugalski/Miękka/64 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dr RAVI RAJAI; Prof. V A MODI
cena: 196,82 zł

 LA STRATÉGIE DE MARQUE SOUS LE SIGNE DE L'ÉMOTION RAJAI, Dr RAVI, MODI, Prof. V A 9786205448847
LA STRATÉGIE DE MARQUE SOUS LE SIGNE DE L'ÉMOTION

ISBN: 9786205448847 / Francuski / Miękka / 64 str.

ISBN: 9786205448847/Francuski/Miękka/64 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dr RAVI RAJAI; Prof. V A MODI
Un consommateur a un coeur qui est plein d'émotions. Il n'est donc pas toujours efficace de se contenter de faire de la publicité pour un produit en indiquant son utilité de manière rationnelle. C'est pourquoi l'utilisation des émotions dans la publicité gagne aujourd'hui en force pour se connecter avec les consommateurs. L'utilisation des émotions dans la publicité ne contraint peut-être pas le consommateur à acheter le produit, mais elle contribue sûrement à créer une image de marque et le consommateur réfléchit à nouveau au produit avant de prendre une décision d'achat. La...
Un consommateur a un coeur qui est plein d'émotions. Il n'est donc pas toujours efficace de se contenter de faire de la publicité pour un produit en...
cena: 196,82 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia