ISBN-13: 9788388839764 / Polski / broszurowa / 2017 / 148 str.
Ta książka adresowana jest do wszystkich nauczycieli języków obcych, którzy chcieliby lepiej zrozumieć, co decyduje o nauczycielskiej efektywności, a tym samym wpłynąć na swą własną skuteczność. Składa się z dwóch części: w pierwszej przedstawione są najważniejsze czynniki, teoretycznie wpływające na skuteczność pracy nauczycielskiej; w części drugiej autorka prezentuje nauczycieli języka angielskiego, uważanych w swoim środowisku za najwybitniejszych, i próbuje określić, które, zakładane wcześniej w teorii cechy u nich występują. Wnioski mogą się wydawać nieco zaskakujące... Niezwykle interesująca lektura dla wszystkich zajmujących się nauczaniem języków obcych!
Ta książka adresowana jest do wszystkich nauczycieli języków obcych, którzy chcieliby lepiej zrozumieć, co decyduje o nauczycielskiej efektywności, a tym samym wpłynąć na swą własną skuteczność. Składa się z dwóch części: w pierwszej przedstawione są najważniejsze czynniki, teoretycznie wpływające na skuteczność pracy nauczycielskiej; w części drugiej autorka prezentuje nauczycieli języka angielskiego, uważanych w swoim środowisku za najwybitniejszych, i próbuje określić, które, zakładane wcześniej w teorii cechy u nich występują. Wnioski mogą się wydawać nieco zaskakujące... Niezwykle interesująca lektura dla wszystkich zajmujących się nauczaniem języków obcych!